• شنبه / ۳۰ تیر ۱۴۰۳ / ۲۳:۴۷
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403043019503
  • خبرنگار : 50673

مدیرکل مدیریت بحران استان:

مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی و مردم در مدیریت مصرف انرژی ضروری است

مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی و مردم در مدیریت مصرف انرژی ضروری است

ایسنا/هرمزگان مدیرکل مدیریت بحران استان، مشارکت مردم و دستگاه‌های اجرایی را در مدیریت مصرف برق ضروری دانست و با اشاره به صدور هشدار نارنجی دریایی، رعایت نکات ایمنی تردد را مورد تأکید قرار داد.

مهرداد حسن زاده، مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، در نشست ستاد مدیریت بحران استان، گفت: موضوع مدیریت مصرف برق در کشور بخصوص در استان هرمزگان با ارائه خدمات یک دستگاه اجرایی قابل حل نیست و نیازمند مشارکت همه‌ی مردم و تمامی دستگاه‌های اجرایی است.

دبیر ستاد مدیریت بحران استان در ادامه به تغییرات اقلیمی و گرمای حاصل از این شرایط اشاره کرد و اظهار داشت: تغییرات اقلیمی و گرمای حاصل از این شرایط در کشور موجب افزایش مصرف انرژی شده که اهمیت صرفه جویی را دو چندان کرده است هر چند که این فرهنگ باید همیشه و در تمام فصول بعنوان یک اصل مهم مدنظر باشد.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان بر افزایش تاب آوری مجموعه‌های خدمات رسان و حساس تأکیدداشت و افزود: با توجه به پیش بینی فعالیت سامانه مانسون در سطح استان و وقوع بارش‌های رگباری در روزهای آتی و صدور هشدار سطح نارنجی دریایی اتخاذ تمهیدات ایمنی و توجه به توصیه‌های ایمنی مورد تاکید می باشد.

وی درخصوص هشدارهای صادرشده، توضیح داد: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از امروز شنبه تا دوشنبه هشدار نارنجی دریایی صادر شده که دریا در این مدت مواج و ارتفاع موج تا ۸۰ سانتی متر خواهد رسید و باید تدابیر ویژه‌ای برای تردد دریایی و حفاظت از سازه‌های دریایی در نظر گرفته شود.

حسن زاده گفت: همچنین هشدار سطح زرد هواشناسی برای روزهای شنبه تا سه شنبه هفته جاری صادر شده که احتمال بارش باران و وقوع گرد و غبار در سطح استان وجود دارد و بایستی مردم از صعود به ارتفاعات و نزدیک شدن به رودخانه های فصلی نیز خودداری کنند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha