• شنبه / ۳۰ تیر ۱۴۰۳ / ۲۱:۱۳
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403043019481
  • خبرنگار : 71659

انصارالله: حملات اسرائیل تنها باعث افزایش حمایت یمن از فلسطین می‌شود

انصارالله: حملات اسرائیل تنها باعث افزایش حمایت یمن از فلسطین می‌شود

جنبش انصارالله در اولین واکنش به حملات هوایی امروز رژیم صهیونیستی به استان الحدیده واقع در غرب یمن اعلام کرد: این حملات تنها باعث افزایش عزم ما در حمایت از فلسطین خواهد شد.

به گزارش ایسنا، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله و مذاکره کننده ارشد هیئت سیاسی صنعا درباره حملات هوایی امروز رژیم صهیونیستی به مخزن سوخت در استان الحدیده یمن گفت: تجاوز وحشیانه اسرائیل به یمن با هدف قرار دادن تاسیسات غیرنظامی، مخازن نفت و نیروگاه برق الحدیده به قصد افزایش رنج مردم و تحت فشار قرار دادن یمن برای دست کشیدن از حمایت از غزه صورت گرفته است.

وی افزود: از حمایت غزه دست نخواهیم کشید و اهداف دشمن محقق نخواهد شد. این تجاوز وحشیانه تنها باعث افزایش عزم، استواری، تداوم و حمایت فزاینده از غزه توسط مردم یمن و نیروهای مسلح آن می‌شود و مردم یمن به لطف خدا قادر به مقابله با همه چالش ها هستند.

همزمان «عبدالملک العجری» عضو هیئت سیاسی مذاکره کننده صنعا گفت: این شرم آور است که کشورهای عربی حریم هوایی خود را به روی هواپیماهای صهیونیستی برای حمله به یمن باز کنند.

همچنین «محمد علی الحوثی» عضو شورای عالی سیاسی انصار الله گفت: حمله دشمن صهیونیستی مردم یمن را متحد خواهد کرد و به زودی ضربات موثرتر و سخت‌تری علیه این رژیم انجام خواهد گرفت.

الحوثی تصریح کرد: اگر حمایت‌های آمریکا و انگلیس و مشارکت آن‌ها نبود، دشمن صهیونیستی هرگز نمی‌توانست یمن را مورد حمله قرار دهد. این جنایت هرگز ما را از ادامه حمایت از غزه بازنخواهد داشت بلکه عملیات‌هایی بسیار دردناک برای رژیم موقت در پیش است.

محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی انصار الله نیز گفت: دشمن صهیونیستی بهای حمله به تاسیسات غیرنظامی یمن را خواهد داد و تشدید حملات را با تشدید حملات خود علیه این رژیم پاسخ خواهیم داد.

المیادین به نقل از یک منبع ویژه گزارش داد: یمن پاسخ این جنایت دشمن صهیونیستی را خواهد داد و جنگ با این رژیم به جنگی مستقیم تبدیل شده است.

منبع مذکور اظهار داشت که عملیات‌های یمن علیه تل آویو ادامه خواهد داشت و یمن تنها به پاسخ به این جنایت اکتفا نمی‌کند، بلکه بانک اهداف خود را گسترده‌تر خواهد کرد.

شبکه خبری العربیه نیز در گزارشی مدعی شد: در حمله هوایی امروز رژیم صهیونیستی به الحدیده یمن، 12 جنگنده آمریکایی و صهیونیستی به همراه چند سوخت رسان نقش داشته‌اند.

رسانه‌های یمنی به نقل از مقام رسمی در ارتش این کشور اعلام کردند که تصمیم به پاسخ سریع و گسترده به این حملات اتخاذ شده است.

رژیم صهیونیستی اعلام کرد که حملات هوایی امروز خود به مخازن سوخت و نیروگاه برق یمن در استان الحدیده را در واکنش به حمله پهپادی دیروز نیروهای مسلح یمن به تل آویو انجام داده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha