• شنبه / ۳۰ تیر ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۸
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403043019341
  • خبرنگار : 50616

رئیس هیات بولینگ و بیلیارد مازندران انتخاب شد

رئیس هیات بولینگ و بیلیارد مازندران انتخاب شد

ایسنا/مازندران علی اصغر عباس پور با کسب ۱۶ رای از ۲۲ رای ماخوذه اعضای مجمع انتخابات، برای ۴ سال بعنوان رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان مازندران انتخاب شد.

مجمع انتخابات هیات بولینگ و بیلیارد استان مازندران امروز با حضور علی سلطان پور سرپرست فدراسیون و حسین دلیری معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد.

پس از رای گیری اعضای مجمع، علی اصغر عباس پور با کسب ۱۶ رای از ۲۲ رای، بعنوان رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان مازندران انتخاب شد.

حسین بیابانی و الیسا رحمان پناه دیگر کاندیدای حاضر در این مجمع بودند که نتوانستند رای اعتماد اعضا را کسب کنند.

سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد در این مجمع با قدردانی از اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: مجمع انتخابات هیات بولینگ و بیلیارد مازندران یکی از بهترین مجامع کشور بود.

علی سلطان پور افزود: بیلیارد صرفا تفریح نیست و اکنون بعنوان یک رشته ورزشی شناخته می شود که اعتبار و جایگاه خاصی در دنیا پیدا کرده است و مدال آوری نیز دارد.

وی با تاکید براینکه رئیس هیات برای رشد این ورزش در مازندران باید از برنامه دیگر کاندیداها استفاده کند، بیان کرد: در اسرع وقت برنامه ۴ ساله هیات بولینگ و بیلیارد مازندران طراحی شود و تقویم ورزشی سال نیز تهیه و تدوین گردد.

سلطان پور تولید محتوای فرهنگی را سیاست مهم فدراسیون برشمرد و گفت : برنامه ریزی برای همگانی کردن این ورزش در ذیل جشنواره ها و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان میسر خواهد بود.

حسین دلیری معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان نیز در این مجمع گفت: مازندران استان ورزشی است و کسب ۸ سهمیه از ۴۰ سهمیه ایران توسط ورزشکاران ایران نشان دهنده همین موضوع است.

رئیس هیات بولینگ و بیلیارد مازندران انتخاب شد

وی افزود: آموزش و استعدادیابی و همچنین توجه به توسعه ورزش بانوان در دستور کار رئیس جدید هیات بولینگ و بیلیارد قرار گیرد و دوره های آموزشی برای تقویت مربیان و داوران نیز برنامه ریزی شود.

دلیری نقش هیات های ورزشی را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: در دوره جدید باید ساختار هیات های شهرستان ساماندهی شود و استعدادیابی و استعدادپروری در اولویت برنامه های هیات باشد.

رئیس هیات بولینگ و بیلیارد مازندران انتخاب شد

در پایان این مجمع از سیده منیره موسوی بدلیل تلاش ها در زمان سرپرستی این هیات تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha