• جمعه / ۲۹ تیر ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۲
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403042918638
  • منبع : روابط عمومی برنامه

امام جمعه بندرعباس تاکید کرد

تلاش همه مسئولان امیدآفرینی در جامعه و تقویت اقتصاد کشور باشد

تلاش همه مسئولان امیدآفرینی در جامعه و تقویت اقتصاد کشور باشد

ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: دوران رقابت انتخاباتی تمام شده و اکنون دوره همراهی و رفاقت است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس امروز جمعه ۲۹تیر، در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با اشاره به پایان انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در کشور افزود: دوران رقابت انتخاباتی تمام شده و اکنون زمان رفاقت است و همه وظیفه دارند به دولت منتخب کمک کنند.

وی در ادامه تأکید کرد: رییس جمهور منتخب نماینده همه ملت ایران در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی است و تلاش همه مسؤولان باید امیدآفرینی در جامعه و تلاش در راستای تقویت اقتصاد کشور به منظور کاستن از فشار به مردم است و دولت نیز در این مسیر به کمک، حمایت و نقد منصفانه نیاز دارد.

امام جمعه بندرعباس افزود: مطابق شرع و مصلحت اسلام نقد تخریبی جایز نیست و پای توطئه‌های دشمن را در امورات سیاسی کشور باز می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده گفت: همه‌ی اقدامات و عملکرد دولت‌ها، کارنامه انقلاب اسلامی است.

وی در بخشی دیگر از خطبه‌های خود از مبلغان و برگزار کننده هیئت‌های عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یارانش در استان تشکر کرد و افزود: مبلغان با برپایی عزای حسینی، معرفت افزایی و فرهنگ عاشورایی را بار دیگر در استان تداعی کردند.

خطیب جمعه بندرعباس گفت: محرم یک درس همیشگی است و نباید حلقه‌ی اتصال ما با امام حسین (ع) و مکتب عاشورایی قطع شود.

 عبادی زاده اظهار کرد: مقاومت تنها راه پیروزی ملت‌های منطقه از ظلم و ستم و استکبار است.

وی با بیان این که مقاومت بر آمده از فرهنگ عاشورایی و اندیشه‌های مکتب حسینی است، تأکید کرد: ملت مظلوم فلسطین در برابر یزدیان زمان قرار گرفته‌اند و امروز وظیفه هر مسلمانی روشنگری در برابر ظلم و جور صهیونیست‌ها و محکوم ساختن کودک‌کشی آنان و کمک به مقاومت با هر شکل ممکن است.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده با اشاره به برپایی روضه‌های هفتگی در برخی از جلسات در استان افزود: با برپایی چنین مجالسی و تلاوت قرآن کریم و ذکر و نماز شبانه؛ روح تهذیب و تزکیه می‌شود.

وی همچنین با گرامیداشت و تسلیت شهادت امام سجاد (ع) گفت: شهادت ایشان ۴۰ سال بعد از واقعه عاشورا بود، اما همچنان آثار غل و زنجیر درپیکر مبارک بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha