• چهارشنبه / ۲۷ تیر ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۵
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403042717869
  • خبرنگار : 50355

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد پاسخ داد

شهردار مشهد استیضاح می‌شود؟

شهردار مشهد استیضاح می‌شود؟

ایسنا/خراسان رضوی سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد از استیضاح قریب‌الوقوع شهردار مشهد خبر داد و گفت: چنانچه امضاکنندگان استیضاح قانع نشوند، شهردار مشهد هفته آینده استیضاح خواهد شد.

موسی‌الرضا حاجی‌بگلو در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد:  استیضاح حق اعضای شورای شهر است؛ در گذشته اعضا تذکری را به شهردار داده و اعضا سوالی داشتند اما نسبت به  پاسخ سوال قانع نشدند.

 وی با بیان اینکه بنا بر قانون چنانچه افراد از پاسخ داده شده قانع نشوند، با امضای یک سوم اعضا، شرایط استیضاح، فراهم می‌شود، خاطرنشان کرد: این اتفاق شکل گرفته بود اما به دلیل ایام شهادت امام حسین(ع)، مسکوت ماند و با توجه به درخواستی که شهرداری داشت، دوشنبه هفته آینده یک مردادماه، استیضاح شهردار در صحن علنی شورا اجرا خواهد شد.

سخنگوی شورای اسلامی  شهر مشهد گفت: امیدواریم قبل از صحن، گفت‌وگوها  و رایزنی‌ها شکل بگیرید و امضاء کنندگان  قانع شوند تا استیضاح را از دستور کار خارج کنیم، اما چنانچه قانع نشوند، استیضاح شکل خواهد گرفت و باید منتظر باشیم ببینیم در صحن علنی چه اتفاقی خواهد افتاد.

وی در مورد گزینه‌های مطرح شده برای جایگزینی شهردار نیز تصریح کرد:  گزینه‌ها به صورت قطعی مطرح نیست، چون هنوز استیضاح شکل نگرفته و مشخص نیست که شهردار برکنار خواهد شد یا خیر، ولی گزینه‌هایی که مطرح است یک الی دو نفر از اعضای شورای  شهر و گزینه‌هایی نیز از همکاران مدیریت شهری هستند.

حاجی بگلو با اشاره به اینکه  گزینه‌هایی را که از بیرون برای شهردار مشهد مطرح و رسانه‌ای می‌شوند، تکذیب می‌کنیم، افزود: به هیچ عنوان دنبال گزینه‌ای نیستیم که حتما مثلا سابقه مدیریتی کلان داشته باشد  و نکته قابل اهمیت  این است که حتی اگر ما هم بخواهیم به سمت چنین افرادی برویم، عملکرد آنها در دوران مسئولیتشان و اینکه چه کمکی به مدیریت شهری شهر مشهد کرده‌اند، برای ما مهم است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد یادآور شد: بعید می‌دانم گزینه مورد نظر، خارج از دو مورد مطرح شده باشد و سایر گزینه‌ها فقط در فضای مجازی مطرح بوده و در واقعیت صحت ندارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۴-۲۷ ۲۲:۴۹

بدادمردم شهرمشهد برسید بیشتر خانه هارا مهاجران خریده واشغال کرده درشهروزادگاه خودمان اواره و بی‌خانمان شدیم

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۲۸ ۱۳:۳۲

لطفا مهاجران افغان چه با مجوز وچه بدون مجوز از مشهد بیرون کنید نه تنها از مشهد بلکه کل ایران

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۲۸ ۱۳:۳۶

به نظرم شهردار مشهد نباید استیضاح بشه بلکه باید تشویق هم بشه،من مسافر این شهر بودم عاشق فضای سبز و مدیریت خوب پارکاش شدم چقدر نگهبان چقدر امنیت و تمیزی همه چی عالی بود،پارکینگ اطراف حرم هم فراوان،تشکر از شهرداری خوبتون

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۲۸ ۱۷:۳۷

سلام خوشحالم از اینکه زیارت خوبی داشتید اما ما مدیریت شهرمون رو مدیون شهردار قبلی هستیم

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۲۸ ۱۵:۳۰

سلام به همه دوستان بنظرتون چکارمیشه کرد

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۲۸ ۱۵:۳۶

خداوکیلی این اقای شهردارمشهدقدمی برای شهرامام رضا برنداشت

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۲۸ ۲۱:۴۴

سلام چرا مردم ایران این همه درخواست و خواهش دارند که افغانها بیرون کنید وکشور دیگه مهاجر قبول نکنید توجه نمی کنید حتما باید کشور به دست افغان ها باشه تا مسئولان ببینند

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۲۹ ۰۶:۰۳

سلام واقعا باید برگردن به کشورخودشون

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۲۹ ۱۲:۱۵

سلام . واقعا منطقه ای که من زندگی میکنم وحشتناکه از وجود مهاجران افغانی .اینقدر کثیفی هست که هیچ جوره پاکبان ها هم حریف نمیشن بنده های خدا و از طرفی سرو صدا و مزاحمت های بچه هاشون کلافمون کرده .واقعا چرا شهر مشهد باید این جوری بشه که مردم اینقدر عاصی بشن .بابا بفرستین کشور خودشون گناه ما ایرانیا چیه ؟

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۲۹ ۰۸:۵۸

سلام. من خودم ی پاکبانم از موقعی که این شهردار اومده شهرداری ول شده.

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۲۹ ۰۹:۴۸

سلام، خیلی از مهمانسراها و هتل آپارتمان های اطراف حرم را اتباع خریده و یا با مبالغ بالاتر از عرف اجاره کرده و برای خود ممر درآمد هنگفتی دست و پا کرده اند ، خودم به شخصه چند نمونه را سراغ دارم که مجموعه هایی را خریداری کردند.

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۲۹ ۱۲:۵۷

سلام شهردار مشهد مدیون مدیریت پسمانده ولی دریغ از این که کاری کنه برای بچه‌های زحمت کش راننده شهرداری افسوس

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۲۹ ۱۴:۱۶

یک شهرداری بذارید که کمر همت ببندد برا بیرون کردن اتباع . ۷۰ درصد مدارس دولتی بچه های اتباع اشغال کردن و درس میخونن . بیشتر شغل‌های آزاد و حتی کارگرهای شهرداری اتباع رو گذاشتن و خیلی موارد دیگه هم هست

avatar
۱۴۰۳-۰۴-۲۹ ۱۶:۰۱

آره واقعاباوجود این همه اتباع زندگی بچه های ماهم زیرسواله.خواهشمندیم ازشهردار مشهد هرکسی که میخواد باشه فقط احساس مسئولیت کنه وفکری برای بیرون کردن اتباع انجام بده