• چهارشنبه / ۲۷ تیر ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۲
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403042717811
  • خبرنگار : 50649

مدیرعامل آبفای فارس:

مدیریت مصرف آب کارآمدترین روش برای استمرار خدمات مطلوب است

مدیریت مصرف آب کارآمدترین روش برای استمرار خدمات مطلوب است

ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس ضمن بررسی روند آبرسانی شهری و روستایی شهرستان‌های مرودشت و ارسنجان، گفت: مدیریت مصرف آب، کارآمدترین روش برای استمرار خدمات مطلوب آبرسانی است.

علی شبانی امروز، ۲۷ تیرماه در نشستی با اسفندیار عبداللهی نماینده مردم شهرستان‌‎های مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان در مجلس شورای اسلامی، اسماعیل خوشبخت، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت، ‌آخرین وضعیت منابع آب شهری و روستایی و چگونگی بهبود روند آبرسانی به روستاهای بخش مرکزی شهرستان مرودشت و شهر ارسنجان را مورد بررسی و تبادل نظر قرار داد.

وی تداوم خدمات آبرسانی به مردم را مستلزم یک اراده مشترک بین مردم و مسئولان دانست و افزود: ارائه پروژه‌های جدید آب و فاضلاب در این مناطق و همچنین طرح‌های توسعه‌ای منوط به همکاری مسئولان محلی و جذب اعتبارات مورد نیاز است.

رئیس هیئت مدیره شرکت آبفای فارس مدیریت مصرف آب را کارآمدترین روش برای استمرار خدمات مطلوب آبرسانی دانست و اقدامات دیگری را مانند اصلاح شبکه‌های آبرسانی، قطع انشعابات غیرمجاز، مهندسی مجدد و بهسازی تأسیسات آبرسانی موجود از دیگر فعالیت‌های لازم و موثر در مدیریت مصرف آب ارزیابی کرد.

اسفندیار عبداللهی، نماینده مردم شهرستان‌های مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان در مجلس درباره همکاری متقابل در مراحل جذب اعتبارهای لازم و پیگیری مسائل مربوط به آب و فاضلاب شهرستان‌های حوزه انتخابیه قول مساعد داد.

در این نشست ضمن بررسی مسائل و موانع مربوط به منابع آبرسانی به شهروندان شهرستان‌های مرودشت و ارسنجان و روستاهای تحت پوشش و روش‌های تامین آب پایدار از منابع مشخص برای مردم این شهرستان‌ها، روش‌های بهبود روند آبرسانی نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آبفای استان فارس پیش از این دیدار در جلسه‌ای با اعضای شورای اسلامی شهر سیدان، مسائل آبرسانی به این شهر را بررسی کرد و درباره حفر یک حلقه چاه با هدف بهبود وضعیت آبرسانی به این شهر، در صورت تأمین اعتبار مورد نیاز قول مساعد داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha