• جمعه / ۲۹ تیر ۱۴۰۳ / ۰۸:۰۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403042416278
  • منبع : بازار

دانلود فصل سوم زخم کاری قسمت ششم (زخم کاری ۳ قسمت ۶) کامل

دانلود فصل سوم زخم کاری قسمت ششم (زخم کاری ۳ قسمت ۶) کامل

برای دانلود فصل سوم زخم کاری قسمت ششم یا قسمت ۶ فصل ۳ زخم کاری با لینک های مستقیم قانونی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

به گزارش ایسنا به نقل از زردفیلم، قسمت ششم سریال زخم کاری 3 فصل سوم به کارگردانی محمدحسین مهدویان جمعه ها ساعت ۸ صبح از زردفیلم پخش می شود. در این سریال بازیگران محبوبی همچون جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، سعید چنگیزیان، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک هنرنمایی می کنند.

زمان انتشار : جمعه 29 تیر ساعت 8 صبح

عنوان ریپورتاژ: دانلود فصل سوم زخم کاری قسمت ششم (زخم کاری ۳ قسمت ۶) کامل

برای دانلود فصل سوم زخم کاری قسمت ششم یا قسمت ۶ فصل ۳ زخم کاری با لینک های مستقیم قانونی به ادامه مطلب مراجعه کنید. قسمت ششم سریال زخم کاری 3 فصل سوم به کارگردانی محمدحسین مهدویان جمعه ها ساعت ۸ صبح از زردفیلم پخش می شود. در این سریال بازیگران محبوبی همچون جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، سعید چنگیزیان، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک هنرنمایی می کنند. 

برای دانلود قسمت ۶ و تمامی قسمت‌های فصل سوم بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود فصل سوم زخم کاری قسمت ششم (زخم کاری ۳ قسمت ۶) کامل

دانلود فصل سوم زخم کاری

درباره فصل ۳ زخم کاری قسمت ۶

سریال "زخم کاری"، اثری است از محمدحسین مهدویان که به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان تولید شده است. فصل سوم این سریال با توجه به استقبال مخاطبان از فصل‌های قبلی، با تلاش بیشتری در زمینه داستان‌پردازی و پرداخت شخصیت‌ها ساخته شده است. نویسندگی این فصل به عهده تیمی متشکل از میلاد اکبرنژاد، محسن جعفرزاده، میلاد نجفی و اعظم بهروز با سرپرستی خود مهدویان و بازنویسی نهایی توسط حسین حسنی است.

معرفی بازیگران فصل سوم زخم کاری

"زخم کاری ۳" چهارشنبه‌ها از پلتفرم فیلیمو منتشر می‌شود. در این فصل، بازیگران برجسته‌ای چون جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، کامبیز دیرباز، الناز ملک، مهراوه شریفی‌نیا، الهه حصاری، سیدجواد هاشمی، عرفان ناصری، پژواک ایمانی، فاطمه مسعودی‌فر، کیومرث مرادی، پانته‌آ قدیریان، علیرضا زمانی‌نسب، حسن میرباقری، مجید پتکی و با معرفی یونس حران‌اف و حضور افتخاری مهران غفوریان به ایفای نقش می‌پردازند.

خلاصه داستان فصل سوم زخم کاری قسمت ششم

قسمت ششم فصل سوم سریال "زخم کاری" با ادامه درگیری‌ها و کشمکش‌های شخصیت‌ها به ویژه مالک (با بازی جواد عزتی) دنبال می‌شود. در این قسمت، مالک همچنان در پی انتقام از دشمنانش است و برای دستیابی به هدف‌هایش از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند. 

زمان پخش قسمت ۶ زخم کاری ۳

سریال «زخم کاری فصل سوم» جمعه ها ساعت ۸ صبح از زردفیلم پخش می‌شود

نقد و بررسی فصل سوم زخم کاری قسمت ششم:

قسمت ششم فصل سوم "زخم کاری" توانسته با داستان‌پردازی قوی و کارگردانی دقیق، توجه بسیاری از تماشاگران را به خود جلب کند. محمدحسین مهدویان با بهره‌گیری از جزئیات و لوکیشن‌های مناسب، توانسته فضایی واقع‌گرایانه و در عین حال پرتنش ایجاد کند که تماشاگران را در هر لحظه از داستان درگیر می‌کند.

سریال های جدید زردفیلم مشخص شد!

سریال های جدید نمایش خانگی پس از پایان سریال در انتهای شب و شروع سریال داریوش به زودی از زردفیلم پخش می شوند. یکی از این آثار مورد انتظار، سریال غربت است. این سریال به صورت هفتگی جمعه ها بزودی از زردفیلم پخش می شود. قابل ذکر است پس از پایان سریال قطب شمال، سریال بازنده نیز به صورت هفتگی پخش خواهد شد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha