• یکشنبه / ۲۴ تیر ۱۴۰۳ / ۰۹:۰۵
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403042416111
  • خبرنگار : 50187

فرماندار راور:

افزایش مشارکت در انتخابات نشان‌دهنده امید به آینده است

افزایش مشارکت در انتخابات نشان‌دهنده امید به آینده است

ایسنا/کرمان فرماندار راور با اشاره به روند افزایش مشارکت مردم در انتخابات گفت: این نشان‌دهنده امید مردم به آینده است که مشارکت مردم افزایش پیدا کرده است.

رضا عباسی ۲۴ تیرماه در جلسه شورای اداری شهرستان راور ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اظهار کرد: ما در فاصله حدود پنج ماه سه انتخابات برگزار کردیم که در عمر انقلاب بی‌سابقه است و از همه مهم‌تر، در انتخابات یک ‌روند افزایش مشارکت را داشتیم.

وی با اشاره به روند افزایش مشارکت مردم شهرستان راور در انتخابات‌ها افزود: این نشان‌دهنده اعتقاد مردم راور به نظام مقدس جمهوری اسلامی و نشان‌دهنده امید مردم به آینده است که مشارکت مردم افزایش پیدا کرده است.

فرماندار راور گفت: برگزاری انتخابات توسط خود مردم و صیانت از آراء از دیگر دلایل افزایش مشارکت در انتخابات بود و در عمل هم ثابت کردیم با رعایت اصل بی‌ طرفی و صداقت، از تک تک آراء ملت صیانت می‌کنیم.

وی از تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات اعم از عوامل اجرایی، نظارت، قضائی، نظامی، انتظامی و امنیتی و مردم راور، از کاندیداهای ریاست جمهوری و ستادهای آنها تشکر کرد و برای رئیس جمهور منتخب آرزوی موفقیت کرد.

 عباسی از تمامی دستگاه‌های اداری و مسئولان شهرستان خواست با تمام توان و تلاش به خدمت خود ادامه دهند تا کاری از مردم بر زمین نماند چرا که مسئولیت‌ها همه امانت است و نباید در امانت خیانت کرد و اساساً حضور همه ما در نظام جمهوری اسلامی بایستی بر این اساس باشد که نهایتاً منجر به رضایتمندی مردم باشد.

فرماندار راور تصریح کرد: یکی از برکات نظام اسلامی همین دموکراسی دینی است که مردم نقش اصلی و تعیین کننده دارند و خدمتگزاران خودشان را با رای خود انتخاب می‌کنند و در این راستا بایستی با تلاش، جدیت و دلسوزی با دولت جدید همکاری کرد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام زمانی امام جمعه راور نیز در این جلسه با اشاره به پرواز اردیبهشت و شهادت رئیس جمهور و همراهانشان اظهار کرد: پست و مقام‌های دنیوی ماندگار نیستند اما بعضی‌ها مقام شهادت نصیبشان می‌شود و ماندگار می‌شوند .

وی با اشاره به ایام عزاداری شهادت سیدالشهدا علیه السلام بیان کرد: از نهضت حسینی کمک بگیرید. جریان امامت می‌گوید که بدون رئیس جمهور و رئیس مجلس کشور پیش می‌رود اما بدون رهبر نه.

زمانی گفت: انتخابات در درون انقلاب تا انتخابات مکاتب مادی فرق دارد. در انقلاب، بی نقش نداریم و همه باید نقش داشته باشند، گاهی در مقام پاسخگویی و گاهی در مقام مطالبه‌گری، مطالبه گری و پاسخگویی  به معنی پویایی جامعه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha