• شنبه / ۲۳ تیر ۱۴۰۳ / ۱۹:۵۷
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403042315965
  • منبع : نمایندگی مازندران

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران:

مسابقات قرآنی بهانه‌ای برای ترویج قرآن در جامعه است

مسابقات قرآنی بهانه‌ای برای ترویج قرآن در جامعه است

ایسنا/مازندران معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان اینکه به هر میزان که از اصل و مبنای اعتقادی فاصله گرفتیم به همان میزان آسیب دیده‌ایم، گفت: برگزاری مسابقات قرآنی بهانه‌ای در ایجاد فضای موانست و رفاقت قرآن و ترویج آن در جامعه است.

قاسم‌ عزیززاده گرجی شنبه، ۲۳ تیر در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان دختر سراسر کشور به میزبانی مازندران، ضمن تسلیت ایام سوگواری و عزای اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران وفادارش اظهار کرد: خداوند را شاکریم که توفیق برگزاری این دوره از مسابقات نصیب استان شده و میزبان حاملان و قاریان و حافظان قرآن هستیم.

وی این حضور را منشاء خیر و برکت برای استان مازندران دانست و افزود: نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر آموزه‌های قرآنی و معارف اهل بیت علیهم السلام است و تمامی فعالیت‌ها باید در جهت ترویج فرهنگ اهل بیت باشد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری این مسابقات بهانه‌ای در ایجاد فضای موانست و رفاقت قرآن و ترویج آن در جامعه است.

گرجی با اشاره به تاثیر برگزاری این مسابقات در ابعاد مختلف فردی و اجتماعی خاطرنشان کرد: برگزاری محفل‌های قرآنی، حضور خانواده‌ها را بیشتر کرده و نخبگان و حافظان قرآنی تاثیر بسیار زیادی در جهت تقویت ابعاد فردی و اجتماعی دانش آموزان و خانواده‌ها دارند.

وی به فرمایش رهبر معظم انقلاب که تربیت باید قرآنی باشد، اشاره و عنوان کرد: برگزاری این مسابقات که بیان مهارت قرآنی است، فرصت مغتنمی در جهت ایجاد تربیت قرآنی خواهد بود.

این مسئول تصریح کرد: به هر میزانی که از این اصل و مبنای اعتقادی فاصله گرفتیم به همان میزان آسیب دیدیم.

وی در خصوص بهره‌گیری از معرفی ظرفیت‌های استان به سایر استان‌ها در این مسابقات، خاطرنشان کرد: با توجه به حضور نمایندگان همه استان‌های کشور در این مسابقات، فرصت مغتنمی برای همه دستگاه‌ها فراهم شده که بتوانند ظرفیت، فرهنگ و مناطق گردشگری مازندران را ترویج دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha