• شنبه / ۲۳ تیر ۱۴۰۳ / ۱۷:۵۱
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403042315932
  • خبرنگار : 50605

معاون استاندار:

زیرساخت‌های ورزشی نجف‌آباد نیازمند توسعه است

زیرساخت‌های ورزشی نجف‌آباد نیازمند توسعه است

ایسنا/اصفهان معاون استاندار و فرماندار ویژه نجف‌آباد گفت: توسعه زیرساخت‌ها و اجرای برنامه‌های ورزشی در سراسر نجف‌آباد برای گرایش به این امر نیاز است.

موسی مباشری، امروز(شنبه، ۲۳ تیرماه) در جلسه تکریم و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان نجف‌آباد به شاخص‌های ورزشی این شهرستان اشاره و اظهار کرد: استعدادهای ورزشی نهفته در این منطقه توانسته در سطح ملی و بین‌المللی خوش بدرخشد.

وی افزود: امکانات و خدمات نیز باید متناسب با همین ظرفیت و استعداد در سراسر شهرستان توسعه پیدا کند و بخش‌های روستایی نیز چنین امکاناتی را در دسترس داشته باشند.

به گزارش ایسنا، معاون استاندار و فرماندار ویژه نجف‌آباد معتقد است با افزایش امکانات و خدمات ورزشی، شرایط برای انجام فعالیت‌های این حوزه تسهیل شده و بسیاری از استعدادهای ناشناخته رشد پیدا خواهد کرد.

مباشری با بیان اینکه اجرای رویدادهای ورزشی نیز باید در شهرها و روستاهای منطقه گسترش یابد، تصریح کرد: مدیریت شهری در نجف‌آباد همکاری خوبی در برگزاری رویدادها با هیئت‌ها و باشگاه‌های ورزشی دارد.

وی اضافه کرد: شاخصه منحصر به فرد و توانمندی‌های ورزشکاران این دیار قابل توجه بوده و باید نیازهای زیرساختی نیز متناسب با همین ظرفیت توسعه پیدا کند.

به گفته فرماندار ویژه نجف‌آباد بی‌تحرکی آسیب جدی برای نسل جدید بوده که باید برای گسترش تکاپو و ورزش برنامه‌ریزی جدی از سطح مدارس صورت بگیرد.

مباشری ورزشکاران را از افراد شاخص جامعه دانست و یادآور شد: این گروه امکان الگوسازی اخلاقی و اجتماعی را دارند و می‌توانند جریان‌سازی کنند.

وی همچنین موضوع نیازسنجی و برنامه‌ریزی راهبردی در حوزه جوانان را مهم خواند و اظهار کرد: ورزش و جوانان دو مأموریت مهم خود در حوزه ورزش و جوانان را با عدالت و نگاه یکسان هدایت و راهبری کند.

در این نشست مرتضی سلیمی با حکم سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان به سمت سرپرست اداره ورزش و جوانان نجف‌آباد منصوب و از تلاش‌های محسن تابش‌فر تجلیل شد.

محسن تابش‌فر هفته گذشته با حکم مهدی صدری سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان به سمت سرپرست معاونت ورزش آن اداره کل منصوب شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha