• شنبه / ۲۳ تیر ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۹
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403042315730
  • خبرنگار : 50160

أخذ پروانه مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی توسط جهاددانشگاهی استان زنجان

أخذ پروانه مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی توسط جهاددانشگاهی استان زنجان

ایسنا/زنجان مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان زنجان گفت: اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان متولی آموزش‌های غیررسمی مهارتی در استان بوده و یکی از مهمترین عومل اشتغال و آماده به کار بودن و توانمندسازی افراد برای حضور در عرصه کار و فعالیت است.

محمدرضا انصاری امروز (شنبه ۲۳ تیرماه) در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین جهاددانشگاهی استان زنجان و اداره‌کل فنی‌وحرفه‌ای استان زنجان اظهار کرد: این اداره‌کل در ۶۵ گروه درسی در بخش‌های مختلف در خدمت هم‌استانی‌ها است.

وی به ویژگی طرح‌های جدید اداره‌کل اشاره کرد و افزود: با همه امکانات و تجهیزات آماده ارائه آموزش‌های مهارتی به عموم افراد جامعه و همچنین فارغ‌التحصیلان دانشگاهی که فاقد مهارت‌های لازم جهت ورود به بازار کار می‌باشند، هستیم و همه آموزش‌ها منتج به صدور گواهی‌نامه بین‌المللی می‌شود.

انصاری با اشاره به اینکه بالغ بر ۹ هزار استاندارد و سند حرفه‌ای در این سازمان تدوین شده است، تصریح کرد: ظرفیت خوبی با تعامل اداره‌کل فنی‌وحرفه‌ای استان و جهاددانشگاهی ایجاد می‌شود و امیدواریم با این همکاری شاهد رونق آموزش‌ها باشیم.

رئیس جهاددانشگاهی استان زنجان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه این نهاد مخاطبان بسیاری داشته و از جایگاه مطلوبی در سطح شهر برخوردار است، گفت: ارتباطاتی که جهاددانشگاهی استان هم با صنایع و همچنین دستگاه‌های اجرایی دارد مخاطبان زیادی را شامل می‌شود.

طاهر یوسفی‌امیری تصریح کرد: جهاددانشگاهی استان به لحاظ اجرایی و همچنین تدوین دوره‌های مختلف توانمندی بالایی دارد و امیدواریم بتوانیم از امکانات و کارگاه‌های اداره‌کل فنی‌وحرفه‌ای استان نیز استفاده کنیم که برآیند این کار به نفع جامعه که هدف خواهد بود.

وی در بخش دیگری با اشاره به مزایای آموزش‌های غیررسمی، گفت: خوبی این آموزش‌ها چابکی، سرعت هماهنگی براساس نیاز جامعه و صنعت است و متناسب به نیاز بازار می‌تواند آموزش‌های ارائه دهد.

یوسفی‌امیری با اشاره به اینکه سازمان‌ها و نهادهای مختلف که حوزه‌های کاری مشترکی دارند، بعضا به صورت جزیره‌ای و بدون هماهنگی و تقسیم کار مناسب با بازیگران مختلف آن حوزه کار می‌کنند، گفت: در حالی‌که این بخش‌ها می‌توانند با تعاملات و همکاری‌های مناسب نقاط ضعف همدیگر را پوشش داده و از توانمندی‌ها و نقاط قوت هم به صورت متقابل بهره ببرن که این هم‌پوشانی‌ها می‌تواند به کارایی و بهره‌وری بالاتر در آن حوزه منجر شود.

در این مراسم به جهاددانشگاهی استان زنجان پروانه مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی از سوی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای اهدا شد.

أخذ پروانه مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی توسط جهاددانشگاهی استان زنجان

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha