• پنجشنبه / ۲۱ تیر ۱۴۰۳ / ۱۹:۲۴
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403042114842
  • خبرنگار : 71489

تاجرنیا: فریادمان بازگشت به زندگی و تلاش‌مان برای ایران بود

تاجرنیا: فریادمان بازگشت به زندگی و تلاش‌مان برای ایران بود

رئیس ستاد انتخابات استان تهران مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب در رقابت‌های انتخاباتی چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تاکید کرد: ما با دلی خونین و رنجیده ولی با عزمی پایدار و استوار بر آن شدیم که دکتر مسعود پزشکیان را که بر دو اصل حق و عدالت پافشاری داشت تنها نگذاریم و برای برقراری ارتباط او با مردم یاریگرش باشیم؛ صدایش بودیم تا بتواند صدای بی‌صدایان باشد، تا فریاد بزند ایران از آن همه‌ ایرانیان است؛ فریادمان بازگشت به زندگی و تلاش‌مان برای ایران بود.

به گزارش ایسنا علی تاجرنیا در آیین سپاس از فعالان ستادی ستاد انتخابات استان تهران مسعود پزشکیان  اظهار کرد: رنج مشترک همه ما مردم، سوگ و اندوه جمعی، فریاد دادخواهی طبیعت ایران، یاد و نام فرزندان مظلوم میهن، سنگینی آوار دروغ و ناراستی، دلتنگی فرزندان هجرت‌کرده‌ میهن، و عزم اقلیتی تمامیت‌خواه و اقتدارگرا، که اندک ولی چیره بر منابع و فرصت‌های ملی هستند، واقعیت‌هایی انکارناپذیر بوده‌اند.

وی ابراز عقیده کرد: پس از وقوع سانحه‌ای پیش‌بینی‌ناپذیر، و در پی فراهم شدن فرصت انتخاباتی که به ناگهان با ورود دکتر مسعود پزشکیان به صحنه ایجاد شد، پرتو امیدی برای کنشگری و تکاپوی موثر در راستای بازسازی کشور و بازگشت به قانون به چشم آمد. ما با دلی خونین و رنجیده ولی با عزمی پایدار و استوار بر آن شدیم که دکتر مسعود پزشکیان را که بر دو اصل حق و عدالت پافشاری داشت تنها نگذاریم و برای برقراری ارتباط او با مردم یاریگرش باشیم. صدایش بودیم تا بتواند صدای بی‌صدایان باشد، تا فریاد بزند ایران از آن همه‌ی ایرانیان است. فریادمان بازگشت به زندگی و تلاش‌مان برای ایران بود.

وی ادامه داد: قدردان همه کسانی هستیم که با وجود آزردگی و دلشکستگی‌ها، با همه‌ی آسیب‌دیدگی‌ها به دعوت‌مان پاسخ مثبت دادند. آمدند و دیدارشان قوت قلب مان شد، همت و یاوری‌ شان پرتوان و امیدوارمان ساخت. ما با هم، در کنار هم  و وفادار به اصول و باورهای اخلاقی و میهنی ماندیم. هر کسی به ستاد ما آمد شاهد است که از مذهب و مرامش نپرسیدیم. از هر قومیت و پیشه، همراه یا نقاد را درود گفتیم و همدلی‌اش برای ایران را باور داشتیم و برای جستن روشنایی و عبور از دشواری‌ها دست یاری‌اش را فشردیم. مشی و منش ما رواداری و گفت‌وگو و امیدواری بود. ستاد ما ستادی برای ایران و برای بازگشت به زندگی بود و انشالله همیشه همچنان امیدوار خواهد ماند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران مسعود پزشکیان با بیان این‌که «اکنون روی سخنم با منتخب مردم ایران است» به شرایط کشور در حوزه های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی اشاره کرد و گفت: استاد، دوست و برادر بزرگوار جناب دکتر پزشکیان! شما شجاعانه در مسیری گام نهادید که مخاطرات زیادی داشت. کاش آن حادثه دردناک اتفاق نمی‌افتاد و دولت مستقر سال آینده پاسخگوی عملکرد ۴ ساله بود. اکنون شما و با رای اعتماد اکثریت مردم ایران در شرایط بسیار سخت و دشواری مسئولیت پذیرفته‌اید. میدانیم که راهی پر از موانع مختلف پیش رو دارید. بنابراین همچنان همراهتان هستیم.

این فعال سیاسی ادامه داد: ما مجاهدان جمعه هستیم که از نخستین روز در سعادت آباد گرد شما آمدیم و تا امروز در کنارتان ایستاده ایم. کمک ما تا روز انتخابات تبیین شرایط خطیر کشور و تشویق همگان به حضوری پر شور و شعور بود و از امروز کمک ما به شما حمایت همه جانبه است. می‌دانیم که شما همراهانتان را فراموش نمی‌کنید ولی ما از شما انتظاری جز عمل به حق و عدالت نداریم. ما انتظاری جز شادی ، سرافرازی و سعادت مردم ایران نداریم. ما از شما انتظاری جز سربلندی ایران و باز گرداندن عزت مردمانش نداریم؛ ما با شما قهر نمی‌کنیم و با شما هستیم با عهدی که بستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha