• پنجشنبه / ۲۱ تیر ۱۴۰۳ / ۱۷:۲۸
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403042114822
  • منبع : نمایندگی مازندران

مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد اعلام کرد:

افزایش تجهیزات بندری به تناسب حجم عملیات تخلیه و بارگیری در بندر امیرآباد

افزایش تجهیزات بندری به تناسب حجم عملیات تخلیه و بارگیری در بندر امیرآباد

ایسنا/مازندران مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد در خصوص ارتقاء توان تجهیزاتی از طریق بندر و یا اپراتور تخلیه و بارگیری این بندر گفت: در یکسال گذشته چندین دستگاه تجهیزات بندری به ظرفیت بندر اضافه شد و تا ماه‌های آینده تجهیزات دیگری هم به تناسب حجم عملیات به ناوگان اضافه خواهد شد تا سرعت تخلیه و بارگیری افزایش یابد.

محمد علی موسی پور گرجی پنج‌شنبه ۲۱ تیرماه در نشستی که به منظور ارتقاء سرویس دهی و انجام خدمات مناسب به ذی‌نفعان برگزار شد بر همکاری و افزایش هم افزایی شرکت‌های کشتیرانی، صاحبان کالا و اپراتور تخلیه و بارگیری تاکید کرد.

این مسئول ضمن بررسی مصوبات جلسات قبل و اقدامات انجام شده گفت: هدف از این نشست بررسی اقدامات انجام شده در جهت بهبود عملکرد و تسهیلگری فرایند ورود و خروج کالا در بندر است که با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی همکار و بخش خصوصی شاهد رشد قابل توجهی در تخلیه و بارگیری کالا و همچنین انجام خدمات مناسب جهت ورود و خروج شناورها در بندر امیرآباد در یک سال گذشته بوده‌ایم.

مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد در خصوص نوبت دهی و پهلوگیری شناور در اسکله بیان کرد: ملاک پهلودهی بر اساس زمان ورود شناورها به لنگرگاه و اعلام آمادگی به مرکز کنترل هماهنگی بوده که بر اساس NOR  ثبت شده و همچنین اندازه و طول کشتی، نوع کالا، محل دپو و ارائه اسناد، برنامه ریزی لازم جهت تخصیص اسکله انجام خواهد پذیرفت.

افزایش تجهیزات بندری به تناسب حجم عملیات تخلیه و بارگیری در بندر امیرآباد

موسی پور در ادامه اظهار کرد: از سال گذشته جلسات مستمر با حضور همه گروه‌های کاری بصورت اختصاصی برگزار و موانع و چالش‌های پیش‌رو احصاء و تا حد زیادی مرتفع شده است و می بایست این روند تا رسیدن به شرایط مطلوب و سطح رضایتمندی مناسب با مشارکت همه ذی‌نفعان ادامه یابد.

مدیرکل بندر امیرآباد با اشاره به تناسب آمار صادرات و واردات کالا به این بندر افزود: پیشنهاد شرکت‌های کشتیرانی و نمایندگان صاحب کالا در خصوص اختصاصی کردن اسکله‌ها می‌بایست از لحاظ عملیاتی بودن هم راستای سیاست‌های راهبردی ابلاغی کلان کشور بررسی شود تا این اقدام چالش و نارضایتی بهمراه نداشته باشد.

موسی پور در خصوص ارتقاء توان تجهیزاتی از طریق بندر و یا اپراتور تخلیه و بارگیری که موضوع مورد دغدغه این نشست بود اعلام کرد: در یکسال اخیر  چندین دستگاه تجهیزات بندری به ظرفیت بندر اضافه شد و تا ماه‌های آینده تجهیزات دیگری هم به تناسب حجم عملیات به ناوگان اضافه خواهد شد تا سرعت تخلیه و بارگیری افزایش یابد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha