• پنجشنبه / ۲۱ تیر ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۱
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403042114675
  • خبرنگار : 50627

سرپرست استانداری استان:

مردم‌داری و اخلاص حجت الاسلام مطهری اصل، موجب تعالی آذربایجان‌شرقی خواهد شد

مردم‌داری و اخلاص حجت الاسلام مطهری اصل، موجب تعالی آذربایجان‌شرقی خواهد شد

ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست استاندار آذربایجان‌شرقی، مردم‌داری و اخلاص حجت الاسلام مطهری اصل را موجب تعالی استان دانست و گفت: با تدبیر مقام معظم رهبری، امیدواریم با حضور آیت الله مطهری اصل که مزین به مراتب علمی، مردمداری و اخلاص است شاهد تقویت، تعالی و تقویت گفتمان انقلاب اسلامی از نماز جمعه باشیم.

تراب محمدی روز پنجشنبه ۲۱ تیرماه در شورای اداری استان و آیین تکریم و معارفه نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی به جایگاه والای آذربایجان در تاریخ ایران تاکید کرد و افزود: آذربایجان سرافراز و تبریز قهرمان از گذشته های دور تجلی تعلق خاطر عمیق مردم به ارزش های والای انقلاب اسلامی، مرکز دفاع استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و هویت ایرانی در برابر دشمنان انقلاب اسلامی بوده است.

وی ادامه داد: خطه آذربایجان در مواقع حساس تاریخی همواره پشتیبان انقلاب اسلامی، تمامیت ارضی و مستحکم در برابر دشمنان و بیگانگان بوده است و در این راستا غیرت دینی و ملی و بینش تاریخی سبب شده در دوران مبارزه با رژیم ستم شاهی،  دفاع مقدس و فتنه ها به نقطه کانونی دفاع از ارزش های اسلام و ایران تبدیل شود.

وی به شخصیت های برجسته علمی و مذهبی خطه آذربایجان اشاره کرد و گفت: علمای زاهد، مجاهد، متقی و انقلابی همچون آیت الله انگجی، شیخ محمد خیابانی، آیت الله قاضی طباطبایی، آیت الله مدنی، آیت الله مجتهد شبستری و آیت الله شهید آل‌هاشم نقش بارزی در تحکیم ارزش ها داشته‌اند و طبق فرمایش مقام معظم رهبری آذربایجان مرکز تمدنی و فرهنگی شمالغرب  است.

محمدی به تشریح عملکرد دولت سیزدهم در استان پرداخت و افزود: دولت مردمی سیزدهم با احصای مشکلات و فرصت ها، شناخت کانون های تحول آفرین متناسب با زیست‌بوم توسعه، تبیین مدل مفهومی توسعه استان، برنامه‌ریزی برای بهره‌گیری از ظرفیت های بالقوه و بالفعل در بخش های مختلف اجرایی و پیگیری کرد که این مسائل با استانداری مرحوم عابدین رضوی خرم آغاز شد و با شهید مالک رحمتی ادامه یافت.

وی عملکرد سه ساله دولت مردمی سیزدهم را مرهون پشتیبانی و حمایت های آیت الله شهید آل‌هاشم دانست و گفت: آذربایجان‌شرقی در چهار ماه گذشته شاهد برگزاری پنج انتخابات شامل ششمین انتخابات مجلس خبرگان رهبری، دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی، چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در سلامت و امنیت کامل توسط مجریان برگزار شد و در این راستا نیز مسعود پزشکیان فرزند آذربایجان به عنوان نهمین رییس جمهور منتخب ملت ایران شد.

وی به جنبه‌های شخصیتی والای شهید آیت الله آل‌هاشم اشاره کرد و گفت: حمایت از جوانان زیر پرچم ولایت و ایران، ارتقای جایگاه عبادی و سیاسی نماز جمعه، حرکت در راستای اندیشه های امامین انقلاب اسلامی، مردم داری، صفای باطنی، جامع نگری و  ساده‌زیستی بخشی از شخصیت وارسته حضرت آیت الله آل‌هاشم بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۴-۲۲ ۰۹:۱۶

👌