• پنجشنبه / ۲۱ تیر ۱۴۰۳ / ۱۰:۲۵
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403042114538
  • خبرنگار : 71588

ارتش صهیونیستی جنوب لبنان را گلوله‌باران کرد

ارتش صهیونیستی جنوب لبنان را گلوله‌باران کرد

منابع خبری بامداد پنجشنبه از هدف قرار دادن مناطقی در جنوب لبنان توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش ایسنا، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مناطقی را در اطراف شهرک «رامیا» اطراف شهرک های «الناقوره» و «طیر حرفا» واقع در جنوب لبنان هدف قرار دادند.

بر اساس گزارش المنار، توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز اطراف شهرک «علما الشعب» در جنوب لبنان را هدف قرار داده است.

رسانه‌های لبنانی نیز گزارش دادند هواپیماهای رژیم اشغالگر ۲ حمله به شهرهای «الخیام» و «العدیسه» واقع در جنوب لبنان انجام دادند.

خبرنگار شبکه خبری المیادین در جنوب نیز گزارش داد توپخانه رژیم اشغالگر اطراف شهرک «عیترون»  واقع در جنوب لبنان راهدف قرار داد.

وزارت بهداشت لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که از آغاز حملات ارتش رژیم صهیونیستی به خاک لبنان تاکنون ۴۶۶ نفر به شهادت رسیده‌اند.

این وزارتخانه همچنین تاکید کرد که حملات ارتش رژیم صهیونیستی به خاک لبنان  ۱۴۳۸ زخمی برجای گذاشته است.

از سوی دیگر، حملات موشکی نیز از سمت جنوب لبنان به سمت سرزمین‌های اشغالی انجام شده و درنتیجه آن سامانه ضدموشکی گنبد آهنین رژیم صهیونیستی در منطقه الجلیل غربی در شمال فلسطین اشغالی فعال شده است.

شبکه خبری المیادین گزارش داد که حزب‌الله لبنان چهارشنبه شب اعلام کرد که ۲ پایگاه نظامی «رمثا» و «سماقه» متعلق به رژیم صهیونیستی در تپه‌های اشغالی کفرشوبا را با موشک هدف قرار داده است.

حزب الله لبنان اعلام کرد که برای حمایت از ملت استوار و مقاومت فلسطین در نوار غزه و پاسخ به تجاوزگری‌های دشمن صهیونیستی، مجاهدان مقاومت اسلامی عصر چهارشنبه ۲ پایگاه نظامی رمثا و سماقه را به صورت مستقیم هدف قرار دادند. در این حمله بخشی از تجهیزات ۲ پایگاه منهدم شد و در داخل آنها آتش‌سوزی گسترده به وقوع پیوست.

حزب‌الله لبنان اعلام کرد: نیروهای مقاومت اسلامی تجهیزات فنی مدرن در پایگاه «المالکیه» را با تسلیحات مناسب و به‌طور مستقیم هدف قرار دادند.

حملات حزب‌الله لبنان که در حمایت از مقاومت غزه و پاسخ به حملات رژیم اشغالگر به غیرنظامیان در جنوب لبنان انجام می‌شود، به کابوسی برای شهرک‌نشینان صهیونیست تبدیل شده است که چند ماهی است از ترس، از مناطق شمال اراضی اشغالی فرار کرده‌اند.

به گزارش رسانه‌های عبری ده‌ها شهرک در شمال اراضی اشغالی به دلیل حملات حزب‌الله تخلیه شده و این مناطق شبیه شهر ارواح شده است. ساکنان شهرک‌های شمال می‌گویند کابینه نتانیاهو آن‌ها را به حال خودشان رها کرده است و فکری برای حل بحران مناطق شمالی نمی‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha