• چهارشنبه / ۲۰ تیر ۱۴۰۳ / ۱۷:۳۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403042014320
  • منبع : بازار

بهترین فصل برای رزرو هتل ایروان

بهترین فصل برای رزرو هتل ایروان

ایروان را چقدر می‌شناسید و از آب‌وهوای آنچه میدانید؟ ایروان در امتداد رود هرازدان واقع‌شده است و یکی از زیباترین شهرهای قفقاز به شمار می‌رود. بزرگ‌ترین شهر و پایتخت کشور ارمنستان است و ارمنی‌ها آن را به‌عنوان مرکز فرهنگی، تاریخی و صنعتی ارمنستان می‌شناسند. باید بگویم تماشای این شهر که بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین اسقف اعظم کلیسای حواری ارمنی را در خود جای‌داده است یکی از دلایل اصلی برای این مسافرت محسوب می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از علی بابا، در همین ابتدا باید بگویم که بهترین زمان سفر، از اردیبهشت تا پایان تابستان است. حال اگر می‌خواهید در سایر فصول به این شهر زیبا سفری داشته باشید دور از لطف نیست با ما همراه باشید. چون قرار است از تمام جزئیات چهارفصل ایروان به جهت رزرو هتل ایروان در بهترین موقعیت مکانی مطالبی را با شما در میان بگذاریم. همراه ما باشید تا در طول این سفر خاطرات متمایزی برای شما به ثبت برسد.

از آب‌وهوای ایروان برای مسافرت خود کسب اطلاع کنید

 به‌طورکلی ایروان در بیشتر روزهای سال آب‌وهوای سردی دارد. به همین خاطر در بین مناطق سرد خیز جهان دسته‌بندی می‌شود. تابستان‌ها شاید سرد باشد اما از شنا کردن و کوه نوری شمارا دور نمی‌کند. به‌طورکلی آب‌وهوای سرد ارمنستان به‌گونه‌ای نیست که شما از گردشگری در این شهر زیبا و تاریخی دور بمانید. کافی است برای رزرو هتل ایروان اقدام کنید و سپس به شهری هزار رنگ و تاریخی قدم بگذارید. هر فصل جذابیت‌های خود را دارد و ما آن را با شما در میان خواهیم گذاشت.

بهترین فصل برای رزرو هتل ایروان

بهار ایروان

 برف آب‌شده کوه‌ها و شکوفه زدن درختان همگی خود نوید آن را می‌دهد که قرار است چشم‌انداز باشکوهی را در این شهر زیبا مشاهده کنید. بسته به مکانی که برای رزرو هتل ایروان در نظر می‌گیرید این سردی و گرمی هوا در طول شبانه‌روز در فصل بهار تفاوت پیدا می‌کند. این امر کاملاً به نوع منطقه و ارتفاعی که آن منطقه از سطح دریا دارد بستگی دارد. فروردین ۸ تا ۱۰ درجه سانتی‌گراد و اردیبهشت‌ماه تقریباً شاهد دمای با ۲۰ درجه سانتی‌گراد هستید. شب در فصل بهار قدری سرد و روزها تقریباً نسیم خنکی می‌وزد و شما می‌توانید به گشت‌وگذار بپردازید. برای کسانی که اهل طبیعت‌گردی هستند باید بگویم بهار بهترین انتخاب برای آن‌ها است. پس تردید به دل راه ندهید و چمدان خود را مهیا کنید.

 تابستان ایروان

 تابستان را شما چگونه می‌بینید. بله درست است شبیه تمام شهرهای دیگر تابستان روزها هوا در گرم‌ترین حالت خود به سر می‌برد و شب‌ها نسیمی صورت شمارا نوازش می‌کند. این امر برای ایروان هم صدق می‌کند با این تفاوت که بارش باران قدری از این گرما کم می‌کند. بخش خوشمزه سفر شما خوردن میوه‌های مانند هلو، زردآلو، انگور، توت و تمشک را تنها در تابستان ارمنستان می‌توانید آن را نوش جان‌کنید. ازآنجایی‌که دمای هوا در مناطق کوهستانی نسبت به سایر فصل‌ها قدری بالاتر می‌رود به‌سادگی می‌توانید در دریاچه و کوهستان به گردشگری بپردازید. از اوایل خرداد تا اواخر شهریورماه بهترین دوره برای مسافرت شما محسوب می‌شود.

 پاییز ایروان

در هر فصلی از سال بدون هیچ تردیدی برای رزرو هتل می‌توانید اقدام کنید. تصور کنید قرار است چه تصویر تماشاگری از فصل پاییز را با بازی رنگ‌ها مشاهده کنید. برگ‌های قرمز، زرد و نارنجی بدون تردید بهترین سوژه برای عکاسی شما خواهد بود. در فصل پاییز به ارمنستان سفر کنید چراکه روزها تقریباً هوا سرد است و به‌سادگی می‌توانید حس خوب طبیعت‌گردی را برای خود فراهم کنید. روزها هر جا می‌خواهید بروید و شب‌ها حتماً با یک تورلیدر در کوهستان به گشت‌وگذار بپردازید. طی ماه‌های مهر و آبان، روزها هوای نسبتاً خنک و در شب‌ها هوای سرد است.

بهترین فصل برای رزرو هتل ایروان

زمستان ایروان

می‌خواهید سردی و یخبندان ارمنستان را شاهد باشید پس در بازه زمانی اواسط آذر تا اواخر دی‌ماه سفر خود را برنامه‌ریزی کنید تا شاهد بارش برف هم باشید. برای کسانی که به دنبال برف‌بازی و تفریحات زمستانی هستند هیچ گردشگری به‌اندازه حضور در ایروان برای آن‌ها لذت‌بخش نخواهد بود. پاتیناژ روی دریاچه‌های یخ‌زده، اسکی، اسنوبرد، سورتمه، پیست اسکی از جذابیت‌های سفر شما در فصل زمستان محسوب می‌شود. تعطیلات کریسمس در ارمنستان به‌واسطه بارش برف حسابی دیدنی است آن را از یاد نبرید. شاید هوا در فصل زمستان قدری سرد باشد اما حراج‌های این فصل حسابی سرما را از یاد شما خواهد برد. پس بعد از یک اقامت به‌یادماندنی در هتل‌های برگزیده ایروان می‌توانید تفریحات زمستانی و خریدهای فصلی خود را به بهترین شکل ممکن دنبال کنید.

کلام آخر در مورد آب‌وهوای ارمنستان

 همان‌طور که در مقاله پیش رو مطالعه کردید دانستن اینکه ایروان چه آب‌وهوایی دارد بسیار به شما در جمع‌آوری وسایل موردنیازتان یاری خواهد کرد؛ مثلاً شما می‌دانید در هر فصل چه لباسی به کارتان می‌آید. یا اینکه در بازه زمانی که سفر می‌کنید چه تفریحی بیشتر به شما لذت می‌بخشد. در هوای سرد چه غذایی مزه می‌دهد و هوای گرم چه نوشیدنی را در ایروان طلب می‌کند. با دانستن این موارد مهم شما می‌توانید گردشگری در چهارفصل این منطقه گردشگری را بی‌هیچ کم و کاستی به بهترین شکل ممکن دنبال کنید. امید است مطالب ارائه‌شده به جهت یک سفر به‌یادماندنی توانسته باشد شمارا یاری کرده باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha