• چهارشنبه / ۲۰ تیر ۱۴۰۳ / ۱۶:۵۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403042014304
  • منبع : بازار

شودر، نماد نوآوری و کیفیت در نمایشگاه صنعت ساختمان شیراز

شودر، نماد نوآوری و کیفیت در نمایشگاه صنعت ساختمان شیراز

نمایشگاه صنعت ساختمان، یک بستر مهم و ویژه برای معرفی برندها و شرکت‌های فعال در زمینه ساختمان‌سازی است که هر سال در شهرهای مختلف ایران برگزار می‌شود. این نمایشگاه از دوازدهم تا پانزدهم تیرماه سال ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‏‌های بین‌‏المللی استان فارس دایر شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شودر، برند شناخته شده صنعت شیرآلات نیز در این رویداد شرکت کرد تا راوی کیفیت و نوآوری محصولات خود در میان علاقه‌مندان و متخصصان این حوزه باشد.

زیبایی و کارایی در جزئیات

"چون جزئیات مهم است" شعار برند شودر، در طراحی غرفه آن دیده می‌شد. شعاری که دغدغه شودر برای دستیابی به جدیدترین تکنولوژی‌ها و فناوری‌ها را نشان می‌دهد و مهر تاییدی بر تولیدات با کیفیت آن است. این شعار، تلاش برند را برای ساخت محصولاتی باکیفیت، همراه با ظریف‌ترین جزئیات را به مخاطب یادآور می‌شود. همچنین نشان می‌دهد، هر جزء کوچکی از محصول در کارخانه شودر با دقت و وسواس طراحی و تولید می‌شود تا محصولات علاوه‌بر زیبایی و دوام، کارآمد و بی‌نقص به بازار عرضه شوند. این توجه به جزئیات در غرفه‌سازی برند نیز بسیار مشهود بود. در اقدامی متفاوت، شودر غرفه‌سازی خود را با متناسب با مقیاس و استانداردهای یک ساختمان واقعی طراحی نمود. یک طراحی بسیار هدفمند و هوشمندانه که بازخورد خوبی داشت و برای فعالان حوزه ساختمان نیز جذاب بود.

نمایش قدرتمندی و نوآوری شودر

برند شودر با تمرکز بر سه اصل: نوآوری، کیفیت و دوام، محصولات خود را تولید کرده و به عنوان یکی از برندهای پیشرو در صنعت شیرآلات شناخته می‌شود. برندی که در میان رقبا از جایگاه بالاتری برخوردار بوده و با تلاش‌های مداوم و مستمرخود موفق شده تا به انتخاب اول مشتریان تبدیل شود. این برند با حضور فعال و پر شور خود در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی، به دنبال تقویت و ارتقاء جایگاه خود است و قدرت خود در تولیدات منحصربه‌فرد و طراحی‌های خلاقانه را به رخ رقبا می‌کشد.

از سوی دیگر معرفی محصولات جدید، نمایش موفقیت‌ها و ارتباط نزدیک با فعالان صنعت ساختمان از اهداف شودر برای شرکت در رویدادهای مختلف است. این برنامه‌ها فرصتی را ایجاد می‌کند تا بازدیدکنندگان از نزدیک با ارزش‌های شودر و تعهدات آن به کیفیت و نوآوری آشنا شوند.

شودر، نماد نوآوری و کیفیت در نمایشگاه صنعت ساختمان شیراز

رونمایی از جدیدترین محصولات

در طول نمایشگاه صنعت ساختمان از محصولات جدید نیز رونمایی شد. این محصولات شامل: مدل آلپ، مدل میشل، آشپزخانه کنار گازی بیزانس، قابلمه پرکن بیزانس، آیدر ، آخن و مدل مارینو در تنوع بسیار بالا بودند که به بازدیدکنندگان معرفی شدند. افزایش کارایی، کاهش مصرف انرژی و ارائه راهکارهای پیشرفته برای ساختمان‌های هوشمند از جمله مهم‌ترین خصوصیات این محصولات بودند. معرفی تولیدات جدید شودر، موجی از تحسین و شگفتی را از سوی متخصصان و کارشناسان این حوزه در پی داشت.

تجربه شودر از برگزاری نمایشگاه

نماینده شودر تجربه ارتباط مستقیم با مخاطبان در شهر شیراز را اینطور اعلام کرد: «مفتخریم که در نمایشگاه صنعت ساختمان شیراز شرکت کردیم و بخشی از اهداف و چشم‌اندازهای خود را برای مخاطبان و علاقه‌مندان صنعت ساختمان بازگو کردیم. خوشحالیم که مخاطبان بسیاری را از شیراز و شهرهای اطراف آن مانند: اهواز، بوشهر، بندرعباس و... جذب کردیم و میزبان نمایندگان این شهرها بودیم. حضور در رویدادها و نمایشگاه‌ها و دریافت بازخورد مثبت چه از سوی عموم مردم و چه از سوی فعالان حوزه صنعت ساختمان و شیرآلات نشان می‌دهد که ما در مسیر درستی قرار داریم و به این مسیر پایبند هستیم.»

در پایان

شودر با حضور فعال در نمایشگاه‌ها و رویدادها، اخبار پیشرفت و موفقیتش را به گوش مخاطبان می‌رساند و با ترسیم اهداف دقیق‌تر به دنبال گسترش بازار و افزایش حضور خود در صنعت ساختمان است. این برند از هر فرصتی برای ارتقای محصولات و توسعه همکاری‌های جدید استفاده می‌کند تا بتواند با ارائه راهکارهای پیشرفته‌، به بهبود کیفیت زندگی مردم و بهره‌وری بیشتر در صنعت شیرآلات کمک کند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha