• چهارشنبه / ۲۰ تیر ۱۴۰۳ / ۱۶:۲۹
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403042014287
  • خبرنگار : 71938

گودرزی: مخبر نقش مهمی در ایجاد ثبات و آرامش کشور بعد از شهادت آیت الله رئیسی داشت

گودرزی: مخبر نقش مهمی در ایجاد ثبات و آرامش کشور بعد از شهادت آیت الله رئیسی داشت

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای مخبر به عنوان معاون اول رئیس جمهور و سپس سرپرست ریاست‌جمهوری کشور سهم و تاثیر قابل توجهی در حفظ آرامش کشور و ثبات دولت سیزدهم داشت که منتهی به هدایت مجموعه دولت در غیاب رئیس جمهور شهید شد و توانست بدون حاشیه دولت سیزدهم را آماده تحویل به دولت بعدی کند.

عباس گودرزی، نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا درباره عملکرد محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری پس از شهادت آیت الله رئیسی عنوان کرد: مجموع اتفاقات و کنش‌هایی پس از سانحه سقوط بالگرد و شهادت آیت الله رئیسی در کشورمان اتفاق افتاد و در ادامه آرامش عمومی جامعه نیز به هم نخورد.

وی افزود: فرآیندهای قانونی تعریف شده طی و با برگزاری یک انتخابات بدون حاشیه برگزار شد،  نشان داد نظام مقدس جمهوری اسلامی از استحکام سیاسی بالایی برخوردار است و گویای این است که کشورمان ظرفیت و قابلیت‌های متعددی دارد و با وجود چالش های متعدد می‌تواند همه موانع را پشت سر بگذارد و هیچ تهدیدی نتواند روند امور کشور را متوقف کند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس ادامه داد: طبیعتا بخش های مختلف نظام در روند ثبات و آرامش کشوذ سهیم هستند و این محصول یک کار جمعی و هماهنگی و انسجام درونی در کشور است. اما قطعا آقای مخبر به عنوان معاون اول رئیس جمهور و سپس سرپرست ریاست‌جمهوری کشور سهم و تاثیر قابل توجهی در حفظ آرامش کشور و ثبات دولت سیزدهم داشت که منتهی به هدایت مجموعه دولت در غیاب رئیس جمهور شهید شد و توانست بدون حاشیه دولت سیزدهم را آماده تحویل به دولت بعدی کند.

گودرزی بروجردی یادآور شد: بنابراین لازم است هم از آقای مخبر و از مدیرانی که توانستند کشور را از این برهه عبور دهند، تشکر کنیم و قطعا آینده کشور با وجود چنین مدیرانی پر فروغ و روشن خواهد بود. در همین راستا ضمن عرض تبریک به آقای پزشکیان به عنوان رئیس جمهور منتخب امیدوارم ایشان نیز با انسجام و مدیریت و تلاش قوی بتوانند همچون دولت سیزدهم و شهید آیت الله رئیسی مسائل کشور را اداره کنند و آینده‌ای روشن برای نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم بخورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha