• چهارشنبه / ۲۰ تیر ۱۴۰۳ / ۱۵:۵۶
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403042013963
  • خبرنگار : 71560

نثاری: خروجی عملکرد کابینه دولت باید رضایت مردم باشد

نثاری: خروجی عملکرد کابینه دولت باید رضایت مردم باشد

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حضور افراد کارآمد، متخصص، متعهد و پایبند به خون شهیدان در کابینه دولت چهاردهم برای حل مسائل کشور یک ضرورت است.

علیرضا نثاری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه کابینه دولت چهاردهم چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد، بیان کرد: بحث کابینه دولت، خط راس تمام شعارهای انتخاباتی و نگاه ویژه‌ای که مردم داشتند و به انتخاب آقای پزشکیان رسید. در عین حال که آقای پزشکیان شعاری ندادند اما محتوای تمام صحبت‌های ایشان مردم‌سالاری بود. مردم‌سالاری یعنی اینکه به خواست عمومی مردم اعتقاد داشته باشیم.

وی در ادامه اظهار کرد: امروز خواست عمومی مردم این است که عدالت محوری سرلوحه کار دولت باشد. مردم انتظار دارند تعامل با دنیا را به معنای واقعی درک کنند وقتی صحبت از واردات خودرو می شود مردم این موضوع را در زندگی خود لمس کنند. فردی که در گوشه یک شهرستان است بتواند به راحتی از خودرو وارداتی بهره‌مند شود. مردم باید احساس کنند که مردم سالاری به عینه در حال اجرا است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قطعا همه این‌ها مستلزم حضور افراد کارآمد، متخصص و متعهد و پایبند به خون شهیدان در کابینه دولت است. بنده فکر می‌کنم دیگر فرصت نداریم که با آزمون و خطا افرادی را به کار بگیریم تا بعد از دو سال متوجه بشویم که در یک حوزه تخصص نداشته و صرفا برای پر کردن رزومه در این جایگاه قرار گرفته است.

وی در ادامه تاکید کرد: حتما باید از افراد کارنامه‌دار، که کارنامه‌ای موفق و قابل پذیرش نزد مردم دارند در کابینه دولت چهاردهم استفاده شود تا خروجی  کابینه در همه وزارتخانه‌ها رضایتمندی مردم باشد. تغییری که از آن صحبت شده که به نفع معیشت و اشتغال مردم است با تشکیل یک کابینه کارآمد محقق خواهد شد. مردم انتظار دارند تا یک کابینه کارآمد تشکیل شود تا با درک صحیح از مشکلات کشور و ارائه راهکارهای اجرایی نه موهومی به سمت حل مسائل گام برداشته شود.

وی افزود: باید متناسب با ظرفیت‌های کشور اعضای کابینه راهکار اجرائی ارائه کنند تا مجلس متقاعد شود که به وزرا رای اعتماد دهد. خروجی عملکرد کابینه دولت باید رضایت مردم باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha