• چهارشنبه / ۲۰ تیر ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۷
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403042013949
  • خبرنگار : 71560

صوفی: باید از نیروهای نخبه و پاکدست در کابینه دولت آینده استفاده شود

صوفی: باید از نیروهای نخبه و پاکدست در کابینه دولت آینده استفاده شود

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید با نگاه فراجناحی از افراد نخبه، پاکدست و در عین حال با تجربه در کابینه دولت آینده استفاده شود.

عباس صوفی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه کابینه دولت چهاردهم چه ویژگی هایی باید داشته باشد، بیان کرد: از نگاه بنده بر اساس نظر مقام معظم رهبری همه ما وظیفه داریم به دکتر پزشکیان برای چیدمان یک کابینه قوی، نخبه و باتجربه کمک کنیم. اظهارات و صحبت های رئیس جمهور منتخب در زمان رقابت‌های انتخاباتی چند کلیدواژه داشت. اول اینکه ایشان تاکید داشت که در تشکیل هیات دولت نگاه حزبی نخواهد داشت و بر اساس شایستگی‌ها کابینه خود را تشکیل خواهد داد.

وی در ادامه اظهار کرد: از سوی دیگر آقای پزشکیان تاکید داشتند که صدای مردم بوده و دغدغه مردم را دارند؛ فلذا هیات دولتی باید روی کار بیاید که دغدغه مردم را داشته باشند. اعضای هیات دولت باید دلسوز بوده و مشکلات مردم را درک کنند. باید دولت و مجلس با هماهنگی با یکدیگر مشکلات مردم را حل کنند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از نگاه بنده مهم‌ترین وظیفه‌ای که آقای پزشکیان اکنون دارد، انتخاب یک تیم قوی شامل معاون اول، رئیس دفتر و هیات دولتی که بتواند انتظارات مردم را در حوزه های مختلف را برطرف کنند. امروز امیدی در بین مردم ایجاد شده است و ما وظیفه داریم این امید را در سطح جامعه ارتقا دهیم. قطعا انتخاب وزرا بسیار موضوع مهمی است. باید از افراد نخبه و سالم که تفکر جناحی ندارند در کابینه دولت آینده استفاده شود.

وی در ادامه تاکید کرد: باید از افراد با تجربه، دست پاک و دغدغه‌مند در کابینه استفاده شود. معیشت و مسکن مردم دو موضوع مهم امروز جامعه است. حل مشکل فرهنگیان، نیروهای شرکتی، بازنشستگان، بهداشت و درمان، تورم از مسائل جدی است که باید به آن پرداخته شود. کابینه ای باید تشکیل شود که قدرت حل این مسائل را داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha