• چهارشنبه / ۲۰ تیر ۱۴۰۳ / ۰۹:۲۸
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403042013755
  • خبرنگار : 50976

عضو جامعه اساتید حوزه‌های علمیه فارس:

‌حمایت از مردم مظلوم غزه، تداوم نهضت حسینی است

‌حمایت از مردم مظلوم غزه، تداوم نهضت حسینی است

ایسنا/فارس عضو جامعه اساتید حوزه‌های علمیه فارس با انتقاد از سکوت در برابر کشتار گسترده مردم مظلوم غزه تأکید کرد: امروز برای حمایت از قیام‌ امام حسین(ع) و تداوم نهضت ایشان که مبارزه با ظلم و ستم است، باید از مردم مظلوم غزه حمایت کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین امین رصاف در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه که به خصوص طی ماه‌های اخیر به اوج خودش رسیده است، گفت: امروز شاهد کشتار گسترده و بی‌امان کودکان و مردم مظلوم غزه هستیم که هر روز اخباری از ابعاد جنایات گسترده رژیم سفاک صهیونیستی منتشر می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه امروز دیگر سکوت در برابر این همه جنایت‌ها که در طول تاریخ بشری بی‌نظیر است، جایز نیست، افزود: در این ماه‌ها غزه حجت را تمام کرده است. ما چطور مسلمانی هستیم که نسبت به پدری که چهار فرزندش را در زیر خرابه‌ها پیدا می‌کند، بی‌تفاوت هستیم؟ چطور مسلمانانی هستیم که این صحنه‌ها را می‌بینیم و ساکت می‌نشینیم؟

مدرس سطوح عالی حوزه علمیه قم ادامه داد: غزه ماه‌ها درگیر جنگ است. چطور کشتار گسترده و بی‌رحمانه کودکان و زنان را می‌بینیم و ساکت هستیم؟ امروز برای حمایت از قیام‌ امام حسین(ع) و تداوم نهضت ایشان که مبارزه با ظلم و ستم است، باید از مردم مظلوم غزه حمایت کنیم.

رصاف تصریح کرد: توجه کنیم که مردم مظلوم غزه سنگرداران بی‌سنگری هستند که نه تنها از شهر و کشورشان بلکه از دین خدا مرزبانی و حمایت می‌کنند. لذا این مسئله را جدی بگیریم و با تفکرات این چنینی که غزه مسئله ما نیست، مقابله کنیم.

وی با تأکید بر اینکه مسئله فلسطین مسأله همه دنیاست، اظهار کرد: عده‌ای آنقدر ناآگاه هستند که نمی‌دانند اسرائیل دشمن خونی ماست و اگر از غزه گذشت به کشورهای دیگر هم رحم نمی‌کند.

عضو جامعه اساتید حوزه‌های علمیه فارس بیان کرد: امروز ظلم و جنایت صهیونیست‌ها در غزه به حدی رسیده است که دانش‌آموزان و دانشجویان کشورهای غرب و شرق به پاخاسته‌اند و نسبت به این همه ظلم و جنایت ابراز انزجار کرده و در دفاع از مظلومان غزه ندای آزادی سر می‌دهد اما عده‌ای در کشورمان سکوت را در برابر این همه جنایت‌ها ترجیح می‌دهند. اینجا مسئله آزادگی و انسانیت مطرح است که هر کسی با هر دین و آیین و مسلکی در برابر این جنایات نمی‌تواند سکوت کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha