• چهارشنبه / ۲۰ تیر ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۶
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403042013737
  • خبرنگار : 50214

نحوه پاسخگویی شهرداری‌های یزد به مردم زیر ذره‌بین بازرسان استان

نحوه پاسخگویی شهرداری‌های یزد به مردم زیر ذره‌بین بازرسان استان

ایسنا/یزد بازرس کل قضایی استان یزد در بازدید سرزده به منظور بررسی نحوه پاسخگویی به مراجعین در شهرداری منطقه چهار یزد حضور یافت.

«رضا مختاری» به همراه معاون نظارت و بازرسی و سربازرس گروه امور سیاسی و قضایی استان با هدف ارزیابی مجمومه فعالیت‌ها و نحوه پاسخ گویی و راهنمایی متقاضیان، به صورت سرزده از شهرداری منطقه چهار یزد بازدید کردند.

بازرس کل استان در این بازدید ضمن سرکشی از اتاق‌های شهرداری و دیدار و گفتگو با کارکنان واحدهای مختلف، نحوه خدمات رسانی شهرداری به مردم  و پاسخگویی و راهنمایی متقاضیان را مورد بررسی قرار داد.

«رضا مختاری» با تاکید بر مؤلفه تکریم ارباب رجوع به عنوان یکی شاخص‌های مهم در حقوق شهروندی نظام اداری، بیان کرد: تکریم ارباب رجوع رعایت مؤلفه‌های رفتاری کارکنان در قبال شهروندان و پاسخگویی به ارباب رجوع می باشد که می بایست کارکنان کلیه دستگاه های اجرایی آن را رعایت کرده و به آن پایبند باشند.

وی خاطرنشان کرد: در بازدیدهای سرزده، به مدیران مربوطه درخصوص نظارت کافی بر مجموعه تحت مدیریت خود پیرامون برخورد و تکریم ارباب‌رجوع تذکرات و هشدارهای لازم ارائه می‌شود و ملاک ارزیابی ارائه خدمات و فعالیت دستگاه براساس میزان رضایتمندی مردم از آنهاست.

مختاری افزود: بازرسی‌های سرزده از دستگاه‌های خدمات‌رسان و نظارت بر نحوه خدمت‌رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع براساس سیاست‌های سازمان بازرسی کل کشور و از تاکیدات ریاست عالی سازمان است و بر همین اساس بازرسی کل استان  نیز این موضوع را در دستورکار خود قرار داده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی بازرسی کل استان، در این بازدید مشکلاتی از قبیل ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه و کمبود نیرو و تجهیزات از قبیل خودرو و کثرت درخواست‌های عموم در مورد آسفالت خیابان ها و کوچه های تحت نظارت منطقه احصاء و در این خصوص به مسئولان مربوطه دستوراتی ابلاغ شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha