• چهارشنبه / ۲۰ تیر ۱۴۰۳ / ۰۹:۰۳
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403042013713
  • خبرنگار : 50589

باهر: نسل طلایی شمشیربازی ایران هستیم

باهر: نسل طلایی شمشیربازی ایران هستیم

ایسنا/آذربایجان شرقی المپین تبریزی تیم‌ملی شمشیربازی گفت: ما نسل طلایی شمشیربازی ایران هستیم و مطمئناً در سال های آتی این امکان و این حد از هماهنگی اتفاق نخواهد افتاد.

فرزاد باهر ارسباران در گفت‌وگو با ایسنا، درباره حضورش در المپیک ۲۰۲۴ پاریس اظهار کرد: حدود ۳ سال است که به همراه اعضای تیم ملی به طور مداوم در اردو های تمرینی به سر می‌بریم. حتی بعد از بازی‌های آسیایی اردو هایمان تعطیل نشد. یک سال پیش سهمیه المپیک آغاز شد و در اولین مسابقات صاحب نشان برنز شدیم که بسیار کمک کننده بود. سپس ژاپن و چین را پشت سر گذاشتیم و به عنوان تیم اول آسیا به المپیک ۲۰۲۴ پاریس راه پیدا کردیم.

او با گلایه از مسئولان استانی آذربایجان‌شرقی بابت عدم حمایت از ورزشکاران بیان کرد: پنج ماه پیش المپیکی شدنم مشخص شد. اما تا این لحظه فقط مدیرکل ورزش‌وجوانان آذربایجان‌شرقی از من حمایت کرده است.با همین انگیزه به المپیک می‌روم تا بهترین نتیجه را کسب کنم. انتظار داشتم شهرداری و استانداری حداقل یک تماس ساده داشته باشند.

المپین تبریزی تیم ملی شمشیربازی گفت: قرار نیست حتما حمایت مالی باشد و با یک تماس تلفنی هم مسئولان می‌توانند قوت قلب ما باشند. فکر می‌کنم شهرداری حمایت و استخدام را به صورت گزینشی انجام می‌دهد. تا این لحظه هیچ حمایتی ندیده‌ام. البته نمی‌دانم در حیطه کاری‌شان است یا نه، ولی مصوبه‌ای با عنوان حمایت از ورزش قهرمانی به چشمم خورده است.

باهر عنوان کرد: دارای ۳ مدال بازی های آسیا هستم و اخیراً هم نقره آسیا را کسب کردم. اما از طرف شهرداری تبریز یک تماس هم گرفته نشده یا حتی یک بنر ساده هم درج نکردند. شاید هم انتظار ما زیاد است! اما این‌ها بدیهیات هستند. به حمایت از هم تیمی هایم در شهر هایشان غبطه می‌خورم.

او بیان کرد: این در شرایطی است که کلا ۲ سهمیه المپیکی در استان ما حضور دارد. خب با این وضعیت من چطور می‌توانم به ورزشکاران جوان تر از خودم انگیزه انتقال بدهم؟

باهر ادامه داد: از طرف هیات شمشیربازی هم حمایتی صورت نگرفته است. البته بودجه چندانی ندارند اما خب انتظارم بیشتر از این بود.

المپین تبریزی تیم ملی شمشیربازی‌ درباره هدف تیم‌ملی در المپیک ۲۰۲۴ گفت: اصلی‌ترین هدف من و سایر اعضای تیم ملی در المپیک پیش‌رو کسب مدال است. ما نسل طلایی شمشیربازی ایران هستیم و مطمئناً در سال های آتی این امکان و این حد از هماهنگی اتفاق نخواهد افتاد. امیدوارم موفق به کسب مدال شده و نخستین مدال المپیکی تبریز را به دست بیاورم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha