• چهارشنبه / ۲۰ تیر ۱۴۰۳ / ۰۸:۴۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403042013687
  • خبرنگار : 50037

نماینده مردم رزن و درگزین خبرداد

از تکمیل مجموعه ورزشی بانوان تا حل مشکل آب شرب روستاها

از تکمیل مجموعه ورزشی بانوان تا حل مشکل آب شرب روستاها

ایسنا/همدان نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس از تکمیل مجموعه ورزشی بانوان شهرستان رزن ظرف یکسال آینده خبر داد.

سیدابوالحسن مصطفوی‌غمام  در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در دیدار اخیر با وزیر ورزش برای تکمیل هر چه سریعتر استخر بانوان شهرستان اعتباری افزون‌بر ۱۵ میلیارد تومان توسط وی در اولویت تزریق به این پروژه قرار گرفت که با این میزان اعتبار پروژه استخر بانوان شهرستان‌ پس از ۱۱ سال مجدد فعال شده و در حال اجراست و  هر چه سریعتر تکمیل خواهد شد. ضمن اینکه ظرف یکسال آینده مجموعه ورزشی بانوان شهرستان نیز به صورت صددرصدی تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی  با بیان اینکه ۱۵سال از کلنگ‌زنی محور  ۲۱ کیلومتری  اصله به کاج درگزین می‌گذرد اما هنوز هیچ اتفاقی در بحث زیرساخت این محور انجام نگرفته است، گفت: طی هشت سال تعداد ۵۸ نفر در این محور به علت تصادفات جان خود را از دست داده‌اند که برای رفع این مرگ و میرها و حوادث دلخراش  به جدیت پیگیر هستیم و جزء اولویت های کاری بنده در این دوره از مجلس به شمار می‌رود.

مصطفوی با اشاره به دیدار اخیر خود با معاونان وزارت راه و  خروجی بسیار خوب آن برای حوزه انتخابیه رزن و درگزین، تصریح کرد: در این دیدار مصوب شد راه روستای منصورآباد به ساریجلو و نیز  پروژه کنارگذر از قسمت روستای  امتلر ظرف یک ماه آینده تکمیل و به پایان برسد.

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی همچنین از تصویب تعریض جاده بابانظر در این دیدار خبر داد و اظهارکرد: به زودی عملیات اجرایی تعریض جاده این روستا شروع خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این دیدار برای محور راه اصله - اورقین نیز بودجه لازم اخذ شد، افزود: بخش‌هایی از این محور که زیرسازی آن انجام شده قرار است هر چه سریعتر آسفالت شود که عملیات اجرایی کار توسط پیمانکار آغاز شده و با این اقدامات ظرف یکماه آینده شاهد افتتاح چند پروژه در حوزه راه رزن و درگزین خواهیم بود.

وی با بیان اینکه  اشتغال شهرستان رزن و درگزین برپایه کشاورزی است، ادامه داد: در حال حاضر به دلیل خشکسالی‌های متوالی چند سال گذشته این  دو حوزه  دارای حدود ۳۰۰۰ تا ۴۰۰۰ بیکار بوده  که این امر جذب سرمایه گذاران برای ایجاد واحدهای صنعتی در این حوزه انتخابیه را ضرورت می بخشد.

مصطفوی با بیان اینکه رفع بیکاری  رزن و درگزین نیازمند حرکت به سمت صنعتی شدن این دو شهرستان است، گفت: با جذب سرمایه‌گذاران مختلف و احداث چهار تا پنج واحد صنعتی مناسب می‌توان بخش زیادی از بیکاری سطح این شهرستان را مرتفع کرد که به‌طور قطع این امر نیازمند جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بعد از ۳۵ سال از احداث شهرک صنعتی رزن  تنها  در ۱۱ یا ۱۲  درصد  این شهرک واحدهای صنعتی مستقر هستند و مابقی آن خالی است، اظهار کرد: جذب سرمایه‌گذاران بیشتر برای شهرستان و استقرار آنان در این شهرک، نقش موثری در حرکت به سمت صنعتی شدن و نیز رونق اشتغال این شهرستان خواهد داشت که این امر نیز جزء اولویت‌های کاری بنده است.

مصطفوی، حل مشکل آب حوزه انتخابیه رزن و درگزین را نیز از اولویت‌های کاری مهم خود در این دور از مجلس دانست و افزود: در حال حاضر ۱۶ روستای شهرستانهای رزن و درگزین در بحث آب شرب با مشکل مواجه هستند که حل مشکل این روستاها را با جدیت پیگیر هستیم‌.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha