• سه‌شنبه / ۱۹ تیر ۱۴۰۳ / ۲۰:۱۳
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403041913555
  • خبرنگار : 71592

درخواست از جامعه جهانی برای اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی درباره انتقال کمک‌های انسانی به غزه

درخواست از جامعه جهانی برای اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی درباره انتقال کمک‌های انسانی به غزه

حماس از جامعه جهانی خواست رژیم صهیونیستی را برای انتقال بدون مانع کمک‌های انسانی و بازداشتن رژیم جنایتکار تحت فشار قرار دهد.

به گزارش ایسنا، این جنبش امروز سه شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد رژیم صهیونیستی تروریست برای شصت و چهارمین روز متوالی به جنگ قحطی، محاصره مردم غزه و منع ورود به کمک‌های انسانی به این باریکه ادامه می‌دهد و شهرک‌نشینان صهیونیست به طور هدفمند کمک‌ها را در گذرگاه کرم ابوسالم به آتش می‌کشند.

در این بیانیه آمده است رفتار کابینه رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان، وحشیانه‌ترین شکل جنگ گرسنگی علیه غیرنظامیان بی‌دفاع است که بیش از ۹ ماه است با جنگ نسل‌کشی مقابله می‌کنند.

حماس اعلام کرد فاجعه انسانی و قحطی که در حال گسترش است ناشی از تصمیم جنایتکارانه رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکاست تا مردم غزه را از زندگی محروم کند.

این جنبش در بیانیه خود اعلام کرد رژیم صهیونیستی با وجود قطعنامه‌ها و حکم دیوان بین‌المللی دادگستری که بر لزوم انتقال کمک‌های انسانی به غزه تاکید دارد، به نقض‌های خود ادامه می‌دهد که بی‌اعتنایی کامل رژیم به سازمان بین‌المللی و تصمیمات آن تلقی می‌شود.

حماس اعلام کرد تداوم جنگ گرسنگی هشداری برای فاجعه انسانی و شهادت هر چه بیشتر کودکان و غیرنظامیان است.

این جنبش در پایان از جامعه جهانی خواست رژیم صهیونیستی را برای انتقال بدون مانع کمک‌های انسانی و بازداشتن رژیم جنایتکار تحت فشار قرار دهد، آن را به فرمانبرداری از قوانین بین‌المللی وادار کند و رهبران جنایتکار آن را برای مجازات بابت جنایت‌ها علیه مردم غزه به دادگاه‌های بین‌المللی بسپارد.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد: شمار شهدا از هفتم اکتبر گذشته به ۳۸ هزار و ۲۴۳ تن و شمار مجروحان به ۸۸ هزار و ۳۳ تن رسیده است.

رژیم صهیونیستی همچنان به جنگ خود علیه مردم غزه ادامه می‌دهد. این جنگ منجر به یک بحران انسانی شدید و آواره شدن بیشتر مردم غزه شده است. این رژیم اخیرا اعلام کرد که به زودی وارد مرحله سوم جنگ می‌شود و مرحله عملیات فشرده را پایان می‌دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha