• سه‌شنبه / ۱۹ تیر ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۸
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1403041913391
  • منبع : نمایندگی مرکزی

رونمایی از ۵ دستگاه خودروی آتش نشانی در اراک

رونمایی از ۵ دستگاه خودروی آتش نشانی در اراک

ایسنا/مرکزی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: ۵ دستگاه خودروی آتش نشانی مجهز به تجهیزات جدید با اعتبار ۸۰ میلیارد تومان برای شهرستان اراک تهیه شده است.

محمد حسن نامی ۱۹ تیر ماه در حاشیه رونمایی از ۵ دستگاه خودروی مجهز آتش نشانی در اراک با تاکید بر اینکه در دولت سیزدهم در همه شهرها و مراکز استان ها و روستاها اقدامات بزرگی انجام شده که در طول دولت‌های بعد از انقلاب اسلامی بی سابقه بوده است، اظهار کرد: شهرستان اراک به عنوان مرکز استان و به علت وجود صنایع بزرگ متعدد بسیار بااهمیت و یکی از شهرهای راهبردی است به همین دلیل اقدامات متعددی برای آمادگی و مقابله در زمینه بحران در این شهرستان صورت گرفته است.

وی افزود: یکی از موارد بحران، آتش سوزی است و اگر مقابله با بحران و حادثه به موقع صورت نگیرد خسارات زیادی بهمراه خواهد داشت.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور تصریح کرد: امروز ۵ دستگاه خودروی آتش نشانی مجهز به تجهیزات جدید با اعتبار ۸۰ میلیارد تومان برای شهرستان تهیه شده است، البته در کنار این تجهیزات نیروی انسانی باتجربه باید مورد توجه ویژه باشد.

نامی بیان کرد: در حال حاضر در مرکز استان مرکزی یک نردبان نیاز است که سفارش این نردبان انجام شده است.

فرزاد مخلص‌الائمه استاندار مرکزی نیز در ادامه گفت: مجموعه دستگاه های امدادی فعال در امر بحران باید به منظور افزایش سطح آمادگی، تجهیزات خود را به روز کنند.

وی افزود: سازمان هلال احمر استان مرکزی خودروی فرماندهی خود را برای مدیریت بحران تهیه و با کمک منابع هلال احمر کشور آن را تجهیز کرده است. این خودرو ارتباط ماهواره ای، امکان حضور در مناطق خاص و هدایت برنامه های عملیاتی و امدادی هلال احمر را به صورت متمرکز دارد.

شهرجردی مدیرعامل هلال احمر استان مرکزی نیز گفت: برای تهیه این خودرو ۶ میلیارد تومان اعتبار و به منظور تجهیز آن نیز تاکنون دو و نیم میلیارد تومان اعتبار هزینه شده  و برای بهره برداری و تجهیز نهایی دو میلیارد دیگر اعتبار نیاز است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha