• سه‌شنبه / ۱۹ تیر ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۳
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403041913041
  • خبرنگار : 50225

یک مدرس حوزه:

موج ‌فروپاشی‌ درون در اسرائیل، زمینه‌های محو شدن رژیم صهیونیستی است

موج ‌فروپاشی‌ درون در اسرائیل، زمینه‌های محو شدن رژیم صهیونیستی است

ایسنا/خوزستان مدرس حوزه‌های علمیه استان خوزستان با بیان اینکه آن‌هایی که ظلم کردند، هیچ وقت پایدار نمانده‌اند و قطعا رژیم صهیونیستی هم از صحنه روزگار محو خواهد شد، گفت: موج فروپاشی که از درون در اسرائیل ایجاد شده است، یکی از زمینه‌های محو شدن این رژیم است.

حجت الاسلام خمیس بداوی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: در پی طوفان الاقصی، تحولی در جهان ایجاد شد و معادلات تغییر یافت به گونه‌ای که بسیاری از کشورهای اروپایی، فلسطین را به رسمیت شناختند و آن را یک دولت دانستند که این اتفاق بسیار خوب است.

وی افزود: از سوی دیگر دانشجویان دانشگاه‌های سیاسی آمریکا که سیاست‌مداران آن خروجی این دانشگاه‌ها هستند، خیزش کردند و پرچم فلسطین را در دست گرفتند و از غزه و  فلسطین حمایت کردند. این اتفاق، امتیازی برای جبهه مقاومت است و این جبهه را پشتیبانی می‌کند.

این مدرس حوزه بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران در وقوع همه این اتفاقات نقش بسزایی دارد. با توجه به پیام حضرت آقا به جوانان دانشجوی خارجی، دیدیم که بسیاری از دولت‌ها و ملت‌ها از فلسطین حمایت کردند و اکنون اسرائیل منفورترین رژیم شده است.

بداوی گفت: هر چندمردم غزه در این جنگ، شهدای زیادی تقدیم کردند و خون افراد بی‌گناه ریخته شد اما ثمره خون این بی‌گناهان در جهان دیده شده است و مردم زیادی همراه این مردم مظلوم شده‌اند.

وی عنوان کرد: تاریخ ثابت کرده است آن‌هایی که ظلم کرده‌اند، هیچ وقت پایدار نمانده‌اند و قطعا رژیم صهیونیستی هم از صحنه روزگار محو خواهد شد. موج فروپاشی که از درون در اسرائیل ایجاد شده است، یکی از زمینه‌های محو شدن این رژیم است. ان‌شاءالله طبق وعده سید حسن نصرالله و جبهه مقاومت، به زودی نمازمان را در قدس می‌خوانیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha