• دوشنبه / ۱۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۱
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403041812600
  • خبرنگار : 50649

‌ برپایی نمایشگاه دائمی عکس تلفیقی مدافعان سلامت و مدافعان جبهه دیروز در شیراز

‌ برپایی نمایشگاه دائمی عکس تلفیقی مدافعان سلامت و مدافعان جبهه دیروز در شیراز

ایسنا/فارس نمایشگاه دائمی عکس تلفیقی مدافعان سلامت و مدافعان جبهه دیروز در مرکز آموزشی درمانی نمازی شیراز برپا شد.

رئیس بیمارستان نمازی شیراز امروز، ۱۸ تیرماه در حاشیه بازدید از این نمایشگاه گفت: همانطور که رشادت‌های رزمندگان در دفاع از وطن در ذهن‌ها ماندگار است، از خودگذشتگی و جانفشانی مدافعان سلامت در دوران کرونا نیز هیچ وقت فراموش نمی‌شود.

احمد حسین‌زاده، به تصویر کشیدن این فداکاری‌ها و رشادت‌ها را برای یادآورری به نسل جدید لازمه قدرشناسی از مدافعان سلامت دانست و افزود: در دوران سخت مقابله با ویروس کرونا، مجموعه سلامت و کادر درمان ثابت کردند که مانند رزمندگان در دفاع از میهن و سلامت هموطنان تا پای جان ایستاده‌اند.

مهدی خان سالار، مدیر بیمارستان نمازی نیز آغاز به کار این نمایشگاه را در راستای جهاد تبیین و نمایش گوشه‌ای از تلاش‌های مدافعان سلامت برشمرد و گفت: این تلاش‌ها همچنان ادامه دارد و فعالیت‌های اعضای خانواده نمازی روزانه از سوی روابط عمومی این مرکز در کانال‌های فضای مجازی منعکس می‌شود.

در ادامه، مدیر روابط عمومی بیمارستان نمازی نیز گفت: عکس‌های موجود در این نمایشگاه از سوی علی عباسی، مهدی خاوران و فاطمه بهاری، عکاسان شاغل در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز پس از شرکت در نمایشگاه‌های مختلف در سطح شهر، در ورودی تالار اقبال لاهوری بیمارستان نمازی در معرض دید مراجعان و کارکنان قرار گرفته است.

فاطمه بهاری تصریح کرد: نماهنگ تهیه شده از این تصاویر، به مناسبت هفته دفاع مقدس در صدا و سیمای استان فارس به نمایش درآمده است.

وی همچنین در زمینه فراخوان ارسالی مسابقه عکاسی بهار در شیراز و بیمارستان نمازی بیان کرد: پیرو این فراخوان، آثار مختلفی دریافت شد که پس از برگزاری جلسه داوری، عکس های برگزیده مشخص شدند.

بهاری اضافه کرد: داوری این آثار با حضور مدیر بیمارستان نمازی، علی عباسی مدرس عکاسی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، امیرحسین پاشا کارمند واحد هسته‌ای و صاحب نظر در رشته عکاسی و مهدی خاوران عکاس بیمارستان نمازی انجام شد و سه اثر از مهدی کمالی کارمند پذیرش، وحید حمیدی رزیدنت جراحی و امین رضا جولایی، واحد پرتو درمانی بیمارستان نمازی به عنوان آثار برگزیده و یک عکس از سارا محمودی، کارمند کارگزینی بیمارستان نیز شایسته تقدیر اعلام و از برگزیدگان مسابقه عکاسی در آیین راه‌اندازی نمایشگاه دائمی عکس تلفیقی مدافعان سلامت و مدافعان جبهه دیروز، تقدیر شد.

به گزارش ایسنا، بیمارستان نمازی شیراز، یکی از بزرگترین مراکز درمانی جنوب کشور محسوب می‌شود که در دوران شیوع کرونا، یکی از مراکز اصلی پذیرش و درمان این بیماران بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha