• دوشنبه / ۱۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۹
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403041812496
  • خبرنگار : 50163

بازگشت ۷ واحد به چرخه تولید در ابهر

بازگشت ۷ واحد به چرخه تولید در ابهر

ایسنا/زنجان فرماندار ابهر گفت: در دولت رئیس‌جمهور شهید در ابهر ۷ کارخانه به چرخه تولید بازگشته و ۸ کارخانه جدید نیز افتتاح شده است.

احمد ذوالقدر امروز(دوشنبه ۱۸ تیر ماه) در نشست صمیمی با کارفرمایان، کارآفرینان، مدیران صنایع و کارگران ابهر با اشاره به اینکه به برکت خون شهدا دستاوردهای فراوانی نصیب کشور شده است، اظهار کرد: خدمت‌گزاری صادقانه و بی‌منت به مردم وظیفه مسئولان است زیرا به برکت انقلاب است که امروز ما توفیق خدمت به مردم را داریم.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات بزرگی که در شهرستان ابهر صورت گرفته است حمایت از واحدهای تولیدی است، تصریح کرد: ابهر قطب اصلی صنعت استان به شمار می‌رود که برای حل مشکلات و یا احیا برخی از واحدهای تولیدی این شهرستان بیش از ۵۰ جلسه با مسئولان مرتبط استانی و شهرستانی برگزار شده است.

ذوالقدر با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته ۴۱.۵ درصد صنایع استان در ابهر واقع شده بود که در دولت شهید رییسی این میزان به ۴۵.۵ درصد رسیده است، گفت: در دولت رئیس‌جمهور شهید در ابهر ۷ کارخانه به چرخه تولید بازگشته و ۸ کارخانه جدید نیز افتتاح شده است.

او با یادآوری اینکه مجوز توسعه یکی از شرکت‌های بزرگ نیز در ابهر صادر شده است، توضیح داد: با احیای یکی از شرکت‌های بزرگ ابهر کشور از واردات مالت بی‌نیاز خواهد شد.

فرماندار ابهر با یادآوری اینکه ۴۰ درصد سهم اشتغال شهرستان در بخش خدمات، ۳۱ درصد در بخش صنعت و ۲۹ درصد در بخش کشاورزی است، گفت: بیش از ۷۰ واحد معدنی در ابهر فعالیت می‌کنند و نزدیک ۳۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در شهرستان داریم که بیش از ۲۰ واحد در حوزه صادرات فعال‌اند.

وی با تاکید بر اینکه در کنار حمایت‌هایی که از واحدهای تولیدی داریم در هر واحدی که اجحافی در حق کارگر صورت گیرد برای دفاع از حقوق آنان به موضوع ورود می‌شود، ادامه داد: در دفاع از حقوق کارگر و تامین رفاه و آسایش آنان با هیچ‌کس تعارف نداریم و در این راستا باید همه توانمان را در اختیار مردم بگذاریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha