• دوشنبه / ۱۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۵
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403041812425
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

سرپرست معاونت اجتماعی پلیس کرمانشاه:

در کنار عزاداران حسینی هستیم/ استفاده از ظرفیت پلیس یاران محرم در شب‌های عزاداری

در کنار عزاداران حسینی هستیم/ استفاده از ظرفیت پلیس یاران محرم در شب‌های عزاداری

ایسنا/کرمانشاه سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به حضور امنیت آفرین پلیس در کنار عزاداران حسینی، بر لزوم همکاری هیات‌های عزاداری و مردم با ماموران انتظامی در ایام دهه اول محرم تاکید کرد.

سرهنگ فرزاد پورنظری با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)، اظهار داشت: هیات‌های مذهبی در سالهای اخیر همکاری بسیار خوبی با پلیس داشته‌اند و انتظار می‌رود در ایام عزاداری ماه محرم امسال هم این همکاری به نحو احسن ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه در ایام عزاداری ماه محرم پلیس در کنار عزاداران حضور مستمر دارد، گفت: در این ایام از ظرفیت پلیس‌های افتخاری و پلیس یاران محرم نیز استفاده می‌شود.

 پورنظری همچنین از مسئولان هیات‌ها خواست تا در ابتدا و انتهای هیات‌های خود از روشنایی استفاده کرده و در صورت برخورد با دسته‌جات عزاداری دیگر همکاری لازم را با هم داشته باشند.

سرپرست معاونت اجتماعی پلیس کرمانشاه توصیه هایی نیز به رانندگان داشت و افزود: از آنجایی که ترددها در ایام محرم تا پاسی از شب ادامه دارد و عزاداران و عابرین پیاده در این شب‌ها به جهت برگزاری مراسم مذهبی در تکایا و هیات‌های مذهبی با لباس مشکی حضور می‌یابند، لازم است رانندگان و راکبین موتورسیکلت تمام توجه خود را به جلو و تردد عزاداران و عابران معطوف کنند تا از برخورد با عابران پیاده جلوگیری شود.

وی ادامه داد: یکی از وظایف رانندگان بررسی سیستم روشنایی خودروی خود است که در این شب‌ها این وظیفه مضاعف شده و رانندگان باید قبل از حرکت خودرو، از سالم بودن چراغ‌ها اطمینان حاصل کنند.

 پورنظری به نظم دهی معابر اطراف هیات های مذهبی توسط پلیس و تامین نظم و امنیت مراسم عزاداری اشاره کرد و گفت: رانندگان به این نکته توجه داشته باشند که در هنگام پارک در اطراف تکایا و هیات های مذهبی با پلیس همکاری لازم را داشته باشند تا هرچه بیشتر و بهتر شاهد نظم و انضباط شهری در این محل‌ها باشیم.

وی در پایان از هیات های عزادار و عموم مردم خواست تا با ماموران همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha