• دوشنبه / ۱۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403041812381
  • خبرنگار : 50037

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان:

احداث کارخانه کاغذ سنگی اسدآباد منتفی است

احداث کارخانه کاغذ سنگی اسدآباد منتفی است

ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان گفت: احداث کارخانه کاغذ سنگی در اسدآباد منتفی بوده و با توجه به طول کشیدن چندین ساله این پروژه برای خلع ید سرمایه‌گذار وارد مرحله و فرایند قضایی شده است.

مصطفی حقیقی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از یک ماه پیش گذشته یک یا دو جلسه با سرمایه‌گذار و شرکای پروژه احداث کارخانه کاغد سنگی شهرستان اسدآباد داشته‌ایم اما آنان متعهد به انجام کار نیستند.

وی افزود: با توجه به فشارهای حقوقی انجام شده این واحد صنعتی در حال احداث برای ساخت این کارخانه برخی ساخت و سازهای جزئی را شروع کرده است اما این تحرکات و ساخت و سازهای جزئی تحرکاتی نیست که این پروژه را به نتیجه برساند و برای همین شرکت شهرک‌های صنعتی استان برای فسخ قرار داد و خلع ید سرمایه‌گذار فوق وارد پروسه قضایی شده است.

حقیقی با اشاره به روند کُند و لاک‌پشتی ساخت و احداث کارخانه کاغذ سنگی اسدآباد، تصریح کرد: تاکنون سرمایه‌گذار و شرکای این پروژه مراجعه رسمی به ما نداشته‌اند و متعهد به تعهدات خود نبوده‌اند و  طی این چندین سال گذشته با وجود تعلل آنان در روند احداث این پروژه، در بحث‌های حقوقی آن تاکنون انعطاف و صبوری به خرج داده‌ایم  اما با توجه به گذشت این چندین سال و عدم اقدام مثبت آنان در روند پروژه به ناچار برای فسخ قرار داد و خلع ید سرمایه‌گذار پروژه وارد فرایند و پروسه قضایی شده‌ و دادخواست فسخ قرار داد را داده‌ایم.

وی با بیان اینکه سرعت احداث کارخانه کاغذ اسدآباد سرعت و شتابی نیست که پس از چندین سال به نتیجه برسد، خاطر نشان کرد: با چنین شرایط و وضعیتی احداث کارخانه کاغذ سنگی اسدآباد منتفی است.

به گزارش ایسنا؛ پروژه و طرح صنعتی بزرگ احداث کارخانه تولید کاغذ سنگ آهک و پلی‌اتیلن اسدآباد به عنوان بزرگترین کارخانه کاغذ سنگی «stonepaper» کشور و یک طرح دوستدار محیط زیست ساخت و عملیات اجرایی آن چهار سال پیش در شهرک صنعتی اسدآباد آغاز شده که طی این مدت این پروژه دارای پیشرفت فیزیکی قابل قبولی نبوده است و به واسطه همین شرکت شهرک‌های صنعتی استان پیگیر فرایند فسخ قرار داد و خلع ید سرمایه‌گذار  این پروژه به دلیل تعلل در طرح است‌.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha