• دوشنبه / ۱۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۸
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403041812279
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

راه اندازی ۲۸۰پایگاه تابستانه دانش‌آموزی در کهگیلویه‌و بویراحمد

راه اندازی ۲۸۰پایگاه تابستانه دانش‌آموزی در کهگیلویه‌و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌ و بویراحمد از راه‌اندازی ۲۸۰ پایگاه تابستانه اوقات فراغت برای دانش‌آموزان این استان خبر داد.

حجت دبیقی روز دوشنبه ۱۸ تیرماه ۱۴۰۳در جمع خبرنگاران گفت: ۲۸۰ پایگاه تابستانه اوقات فراغت در سراسر استان راه‌اندازی و شروع به فعالیت کردند.

وی با بیان اینکه جلسه برنامه‌ریزی اوقات فراغت تابستانی با حضور دستگاههای متولی برگزار شد، اظهار کرد: این جلسه با حضور رئیس اتحادیه انجمن اسلامی، هلال احمر، بسیج دانش‌آموزی، سازمان دانش‌آموزی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، معاونت‌ تربیت‌بدنی، مدیر کل آموزش و پرورش، سازمان نوسازی استان، سازمان ورزش و جوانان و فنی و حرفه‌ای  به میزبانی آموزش و پرورش برگزار شد که همه دستگاهها آمادگی کامل خود را برای شروع فعالیت‌ها اعلام کردند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌ و بویراحمد شعار اصلی اوقات و فراغت امسال را ، تربیت بدون توقف، رشد و تعالی دانش‌آموزان ایرانی در پرتو همیاری نهادهای تربیتی و با محور فعالیت‌ها و برنامه‌های زیبا شناختی، زیستی و بدنی، علمی و فناورانه، اجتماعی و سیاسی و اقتصادی و حرفه‌ای متناسب با سند تحول بنیادین  عنوان و خاطرنشان کرد: تاکنون در سامانه نورینو قریب به ۸۵۰۰ دانش‌آموز در رشته‌های مختلف ثبت‌نام کرده‌اند.

دبیقی، سهم هر یک از پایگاه‌های اوقات فراغت تابستانه دانش‌آموزان را شامل، ۱۲ کانون فرهنگی و تربیتی، ۱۳ دارالقرآن، ۱۲ اردوگاه دانش آموزی، ۵۵ مدرسه منتخب، ۴۵ مجتمع و سالن‌های ورزشی، ۱۳ پژوهش سرا، ۱۳ هسته مشاوره، ۵۰ مرکز فنی و حرفه‌ای و ۸۰ چمن ورزشی عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: درحال حاضر پایگاه‌های اوقات فراغت به صورت تمام وقت در راستای غنی کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان در حال فعالیت هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha