• یکشنبه / ۱۷ تیر ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403041711828
  • منبع : نمایندگی همدان

استاندار همدان:

 اقدامات ارتش برای حفظ امنیت و رشد کشور است

 اقدامات ارتش برای حفظ امنیت و رشد کشور است

ایسنا/همدان استاندار همدان گفت: ارتش جمهوری‌اسلامی ایران موجب مباهات و اقدامات این نهاد انقلابی برای حفظ امنیت و رشد کشور است.

 علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان یکشنبه ۱۷ تیرماه در آئین تودیع و معارفه فرمانده تیپ ۳۱۶ زرهی نزاجا ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، اظهارکرد: از ملت بزرگ ایران و حضور حماسی و دشمن‌شکن مردم شریف در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه در مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری، مشارکت خوبی توسط مردم ولایتمدار ایران اسلامی شکل گرفت که دشمنان را ناراحت و مأیوس کرد، تصریح کرد: برای اولین بار به دلیل شهادت رئیس جمهور عزیز شهید آیت‌الله دکتر رئیسی شاهد برگزاری چند انتخابات در فواصل اندک بودیم.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه با همت اعضای شورای تأمین استان و ایجاد وحدت و همدلی، با هیچ مسئله‌ای در استان مواجه نبودیم، افزود: از نیروهای ارتش که حفاظت از برخی اماکن حساس را در ایام گذشته برعهده داشتند و همچنین نیروهای فراجا که امنیت انتخابات را به همراه یک‌هزار و ۷۰۰ نفر از عزیزان سپاه و بسیج تأمین کردند، تشکر می‌کنم.

استاندار همدان با بیان اینکه برگزاری این انتخابات نشان داد؛ رقابتی‌ترین و سالم‌ترین انتخابات جهان در جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود، تأکید کرد: اصل مهمی که با تأکید مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در نظر گرفته می‌شود؛ حق‌الناس بودن رأی مردم است که از نظر شرعی و قانونی لازم‌الاجراست.

به گزارش ایسنا، با حکم امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری‌اسلامی ایران، سرهنگ مسلم سیامکی به عنوان فرمانده تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان منصوب و معارفه شد و سرهنگ ستاد مهرداد صفری برای اتمام خدمت در این سمت مورد تکریم قرار گرفت و به افتخار بازنشستگی نائل آمد.

 اقدامات ارتش برای حفظ امنیت و رشد کشور است

 اقدامات ارتش برای حفظ امنیت و رشد کشور است

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha