• یکشنبه / ۱۷ تیر ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403041711809
  • خبرنگار : 50233

در معارفه مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی ‌استان عنوان شد

افزایش دو برابری برنامه های فرهنگی تبلیغی در استان سمنان

افزایش دو برابری برنامه های فرهنگی تبلیغی در استان سمنان

ایسنا/سمنان آیین تودیع مدیرکل پیشین و معارفه مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان سمنان با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی کشور و معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان برگزار و حجت‌الاسلام علیرضا قنبری به عنوان مدیرکل جدید این اداره کل معرفی شد.

حجت‌الاسلام عباس عبدالهی مدیرکل پیشین تبلیغات اسلامی استان ۱۷ تیرماه در این آیین اظهار کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی در استان باید به عنوان محور همگرایی و همدلی عمل کرده و مجال واگرایی بیشتر در این حوزه را ندهد.

وی از وجود برخی حواشی به عنوان مشکل جدی این اداره کل در گذشته نام برد و افزود:  تنها در سایه هم‌گرایی بین ادارات شهرستان‌های استان است که می‌توان به تحولات در این اداره کل امید داشت.

وی با بیان اینکه با مطالعه ۸ ماهه بر روی ظرفیت‌های استان، مدیریت این دستگاه مهم تبلیغی را پذیرفته، ادامه داد: در بیش از سه سال حضور در استان، نسلی از مدیران کارآمد را در استان پرورش دادیم.

مدیرکل پیشین تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه تحولات در تبلیغات اسلامی استان در پنج محور اساسی دنبال شد، تصریح کرد: بدون تردید تحول در هر دستگاهی در گرو وجود نیروی انسانی کارآمد و با روحیه جهادی است.

وی با بیان اینکه با روحیه جهادی و تخصص‌گرایی می‌توان گره‌ها را گشود، به ارتقاء تشکیلات تبلیغات اسلامی در این استان پرداخت و گفت: در آغاز کار، اداره کل تبلیغات اسلامی استان در رتبه‌بندی‌های کشور عمدتا در رتبه‌های ۳۰ و ۳۱ قرار داشت و امروز در بسیاری از حوزه‌ها در بین ۱۰ استان برتر کشور هستیم.

عبدالهی با اشاره به مهمترین اولویت های این اداره کل گفت: مردمی‌سازی تبلیغ، شناسایی شبکه‌های فعال مردمی، تولید ایده‌های نو، تمرکز بر مدیریت جهادی و..از مهمترین اولویت‌ها در تبلیغات اسلامی استان بوده است.

مدیرکل پیشین تبلیغات اسلامی استان سمنان از چالش مدیریتی به عنوان مهمترین چالش پیش روی کشور نام برد و گفت: به دلیل وجود همین چالش جدی است که نتوانسته‌ایم مسائل و مشکلات مردم را حل کنیم.

وی از افزایش دو برابری برنامه‌های فرهنگی در این اداره کل خبر داد و اظهار کرد: سال گذشته جشن کیلومتری غدیر تنها در دو شهرستان استان برگزار شد و این در حالی است که امسال این چند باشکوه در همه شهرستان‌های استان برگزار گردید.

حجت‌الاسلام علیرضا قنبری مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان نیز از سمنان به استان باب‌الرضا(ع) نام برد و گفت: قرار گرفتن استان سمنان در مسیر عبور زوار رضوی فرصت کم‌نظیری است که باید برای استفاده بیشتر از این فرصت برنامه‌ریزی کنیم.

وی ادامه داد: باید بخش زیادی از توان تبلیغی استان در این بخش و در مسیر عبور زوار رضوی صرف شود.

مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان با تقدیر از خدمات دکتر عبدالهی مدیرکل پیشین تبلیغات اسلامی استان وعده داد که از ظرفیت های مدیریتی و کادرسازی های انجام شده در این دوره استفاده کند.
به گزارش ایسنا- در این آیین از خدمات حجت‌الاسلام عباس عبدالهی مدیرکل پیشین تبلیغات اسلامی استان تقدیر و حجت الاسلام قنبری به عنوان مدیرکل جدید این اداره کل معرفی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha