• یکشنبه / ۱۷ تیر ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۴
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403041711790
  • خبرنگار : 71610

رسانه صهیونیستی: اسرائیل در جهنم غزه گرفتار شده است

رسانه صهیونیستی: اسرائیل در جهنم غزه گرفتار شده است

بر خلاف ادعاهای مقامات سیاسی و نظامی ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر نزدیک بودن پیروزی در جنگ، یک رسانه صهیونیستی فاش کرد که ارتش رژیم اشغالگر ۹ ماه است که در جهنم و باتلاق غزه گرفتار شده است.

به گزارش ایسنا، روزنامه «معاریو» در این باره نوشت: گذشت ۹ ماه از جنگ غزه، تأیید کرد که اسرائیل در جهنم بوده و همچنان در باتلاق غزه گیر کرده است.

این روزنامه گزارش داد: ۱۲۰ اسیر اسرائیلی همچنان در اختیار مقاومت در نوار غزه هستند و این در حالی است که بیش از ۸۶ هزار شهرک‌نشین از خانه‌های خود فرار کرده‌ و تا بدین لحظه به خانه‌هایشان بازنگشته‌اند.

بر اساس آمار منتشر شده توسط این روزنامه، از هفتم اکتبر تاکنون هزار و ۵۹۱ سرباز و شهرک‌نشین کشته و بیش از ۴۰۰۰ صهیونیست زخمی شده‌اند.

معاریو همچنین در ادامه آورده است: از آغاز جنگ تاکنون ۲۸۷ هزار سرباز در نیروهای ذخیره ارتش به خدمت گرفته شده‌اند.

معاریو پیشتر نیز در یادداشتی با بررسی گزینه‌های رژیم اشغالگر برای مرحله «پساجنگ» در نوار غزه، اعتراف کرده بود که هیچ جایگزینی برای جنبش مقاومت اسلامی حماس واقع‌بینانه به نظر نمی‌رسد، چراکه این جنبش دارای قدرت بوده و بر این باریکه حاکم است.

حملات رژیم صهیونیستی در حالی وارد دویست و هفتاد و پنجمین روز شده است که تحولات میدانی پس از ۹ ماه، شکست طرح‌های نظامی رژیم اشغالگر و شکست عملیات نظامی در غزه را نشان می‌دهد؛ چراکه مقاومت تاکتیک‌های جدید در نبرد را در دستور کار قرار داده است، تاکتیک‌هایی که منجر به فرسودگی و شکست اطلاعاتی ارتش این رژیم شده است.

رژیم صهیونیستی پیش از آغاز جنگ غزه در هفتم اکتبر، تانک‌ها و خودروهای زرهی مدرن خود را به‌عنوان یکی از بهترین خودروهای جنگی جهان معرفی می‌کرد، اما با شروع جنگ، گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس توانست قوانین جدیدی برای جنگ زمینی ایجاد کند و دیدگاه جهان نسبت به تسلیحات رژیم صهیونیستی را تغییر داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha