• یکشنبه / ۱۷ تیر ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۷
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403041711723
  • خبرنگار : 50300

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان:

حماسه حضور در انتخابات توطئه دشمنان و بدخواهان را خنثی کرد

حماسه حضور در انتخابات توطئه دشمنان و بدخواهان را خنثی کرد

ایسنا/خوزستان مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان گفت: خلق حماسه حضور در انتخابات تلاش، کید و توطئه دشمنان و بدخواهان را خنثی کرد و اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران را افزایش داد.

سید مهدی رزاز در گفت و گو با ایسنا، با تقدیر از حضور مردم در انتخابات، اظهار کرد: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری، حضور مردم برای انتخابات تعیین کننده و تثبیت کننده نظام است و مردم نیز با جان و دل فرمایش ایشان را لبیک گفتند.

وی با اشاره به حضور باشکوه مردم، ادامه داد: طبیعتا هرچه مشارکت بیشتر باشد اعتبار سیاسی و امنیت نیز پایدارتر است؛ در این دوره، شاهد حضور جوانان با بلوغ سیاسی در دور دوم انتخابات بودیم. خوشبختانه در دور دوم انتخابات، شاهد حضور پرشور مردم تا پاسی از شب در صف‌های رای بودیم و این برای نظام جمهوری اسلامی افتخار است.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان گفت: جای افتخار دارد که انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری باشکوه و در امنیت کامل برگزار شد. امیدواریم رئیس جمهور منتخب که از یادگاران عرصه جهاد و شهادت و دارای سوابق ارزنده در مناصب متعدد مدیریتی، اجرایی و تقنینی است، طبق شعارها، در کنار مردم و برای مردم کار کند و در دولت چهاردهم در مسیر اعتلای هر چه بیشتر نظام و پیشرفت کشور و آرامش و رفاه مردم تلاش شود.

رزار ضمن تبریک انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان نهمین رییس جمهور کشور بیان کرد: با هدایت‌های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، مردم متدین، سرافراز، میهن‌دوست و وظیفه شناس ایران اسلامی با مشارکت و حضور هوشمندانه در پای صندوق‌های رای دوره اول و دوم صحنه انتخابات و با شور و شعور سیاسی خود برگ زرین دیگری را بر صفحات پرافتخار مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزودند.

 مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان عنوان کرد: خلق این حماسه تلاش، کید و توطئه دشمنان و بدخواهان را خنثی کرد و اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران را افزایش داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha