• یکشنبه / ۱۷ تیر ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۳
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403041711661
  • خبرنگار : 71516

شلیک‌های موشکی مقاومت لبنان به پایگاه استراتژیک «مرون» رسید/ زخمی شدن ۵ صهیونیست

شلیک‌های موشکی مقاومت لبنان به پایگاه استراتژیک «مرون» رسید/ زخمی شدن ۵ صهیونیست

ارتش اشغالگر امروز-یکشنبه- تایید کرد ده‌ها پرتاب راکت و موشک از لبنان به سمت اراضی اشغالی را رصد کرده است.

به گزارش ایسنا، منابع عبری اعلام کردند بیش از ۲۵ انفجار در منطقه مرون رخ داد و بیش از ۳۰ موشک به سمت «جبل الجرمق» و پایگاه هوایی «مرون» رژیم صهیونیستی شلیک شد.

به گفته منابع عبری شلیک موشک‌ها از جنوب لبنان به پایگاه مرون منجر به آتش‌سوزی در این پایگاه شد.

مقاومت لبنان اعلام کرد: در راستای حمایت از مردم غزه و پاسخ به عملیات تروری که دشمن صهیونیستی در منطقه البقاع لبنان انجام داد، مبارزان ما امروز مقر واحد کنترل هوایی و اداره عملیات هوایی در پایگاه مرون در جبل الجرمق را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار دادند که منجر به ویرانی بخشی از تجهیزات آن و وقوع آتش‌سوزی در آن شد.

رسانه‌های عبری گزارش دادند پنج سرباز ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل شلیک موشک ضدزره از جنوب لبنان به سمت الجلیل غربی زخمی شدند که حال ۲ تن از آن‌ها وخیم است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد که طی ساعات گذشته حدود ۶۰ موشک از جنوب لبنان به کوه مرون در شمال اراضی اشغالی شلیک شده است که بخشی از پاسخ حزب‌الله به ترور یکی از مبارزانش توسط این رژیم در روز شنبه است.

کانال ۱۴ عبری نیز گزارش داد: ده‌ها هزار شهرک نشین پس از حملات موشکی به الجلیل سفلی وارد پناهگاه‌ها شدند.

پلیس اشغالگر گفت در حال حاضر در حال رسیدگی به تعدادی از محل‌های سقوط راکت‌ها در منطقه شمالی است و در این مرحله گزارشی مبنی بر زخمی شدن یک نفر در حوالی «کفارزیتیم» به دستش رسیده است.

به گفته منابع صهیونیستی، یک صهیونیست در شهرک «کفارزیتیم» زخمی شد. چندین موشک به منطقه الجلیل شلیک شد. روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت ۱۰ تیم آتش نشانی و ۶ هواپیما مشغول مهار آتش‌سوزی‌ها در منطقه الجلیل سفلی هستند.

همچنین آتش‌سوزی‌هایی در اطراف طبریا رخ داد.

مقاومت لبنان اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت پایدار فلسطین و پشتیبانی از مقاومت و پاسخ به تجاوزات و ترور انجام شده توسط دشمن اسرائیلی در منطقه البقاع، مبارزان مقاومت امروز (یکشنبه) پایگاه «نیمرا»(یکی از پایگاه‌های اصلی در منطقه شمالی) در غرب طبریا را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی در ادامه نیز اعلام کرد: در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و پس از رصد تحرکات سربازان دشمن در مقر «برکة ریشا» و رسیدنشان به آنجا مبارزان مقاومت آنها را با موشک‌های هدایت شونده هدف قرار دادند که منجر به کشته و زخمی شدن آنها و آتش سوزی در مقر مذکور شد.

مقاومت لبنان همچنین تاکید کرد در راستای حمایت از ملت فلسطین و مقاومت در غزه امروز پایگاه البغدادی را با موشک هدف قرار داد.

شلیک‌های موشکی مقاومت لبنان به سمت الجلیل سفلی و زخمی شدن یک صهیونیست
آتش‌سوزی در پی حملات از لبنان

به گفته وبگاه «واللا» آژیرهای هشدار در برخی مناطق شمال اراضی اشغالی برای نخستین بار از زمان جنگ به صدا درآمد.

این تحولات پس از آن بود حزب‌الله لبنان اعلام کرد با تسلیحات موشکی پایگاه راهب اشغالگران را هدف قرار داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha