• یکشنبه / ۱۷ تیر ۱۴۰۳ / ۱۰:۲۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403041711514
  • منبع : بازار

تدوین استراتژی و کانسپت حضور برند سرمایکس در نمایشگاه الکامپ توسط پلاتین

تدوین استراتژی و کانسپت حضور برند سرمایکس در نمایشگاه الکامپ توسط پلاتین

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ با حضور شرکت‌ها و برندهای برتر فناوری اطلاعات و ارتباطات در تیر ماه ۱۴۰۳ برگزار شد. یکی از نقاط برجسته این رویداد، حضور آژانس ارتباطات و بازاریابی پلاتین بود که غرفه‌ای منحصربه‌فرد برای برند سرمایکس طراحی و اجرا کرد. سرمایکس، به‌عنوان بزرگ‌ترین و باسابقه‌ترین صرافی ارز دیجیتال در ایران(حوزه فینتک)، با استفاده از خدمات آژانس پلاتین توانست حضور چشمگیری در این نمایشگاه داشته باشد.

به گزارش ایسنا به نقل از رسام ارتباطات پلاتین، آژانس ارتباطات و بازاریابی پلاتین با تحلیل دقیق بازار ارز دیجیتال و شناخت چالش‌های موجود، استراتژی جامعی برای سرمایکس تدوین کرد. محور اصلی این استراتژی، نمایش اعتماد کاربران به سرمایکس بود که به عنوان بزرگ‌ترین سرمایه این شرکت محسوب می‌شود. با توجه به اهمیت شفافیت در جلب اعتماد، دپارتمان خلاقیت پلاتین ایده‌ای مبتنی بر شفافیت را توسعه داد.

در کمتر از ده روز، پلاتین توانست غرفه‌ای منحصربه‌فرد برای سرمایکس طراحی و اجرا کند. این غرفه در نمایشگاه بین‌المللی الکامپ با استفاده از عنصر شیشه، نماد شفافیت، و طراحی دایره‌ای بزرگ در وسط غرفه که نشان‌دهنده اتحاد و اعتماد بود، توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کرد. این دایره به عنوان اتاق VIP غرفه عمل می‌کرد که جلسات مهم در آن برگزار می‌شد.

به گفته فرشاد پورصادق، مدیرعامل و بنیان‌گذار آژانس ارتباطات و بازاریابی پلاتین، در این پروژه سعی شد هدف اصلی برند به صورت ملموس در یکی از مهم ترین نقاط تماس برند یعنی غرفه و رسانه ها نمایش داده شود.

تدوین استراتژی و کانسپت حضور برند سرمایکس در نمایشگاه الکامپ توسط پلاتین

برای جذب کاربران جدید، پلاتین بازی‌ای متناسب با فضای رمزارزها طراحی کرد که بازدیدکنندگان با پیروزی در آن، جایزه‌ای به صورت رمزارز دریافت می‌کردند. همچنین، کارت‌های شفاف با مقداری رمزارز به بازدیدکنندگان خاص اهدا شد که آن‌ها را به کاربران جدید سرمایکس تبدیل می‌کرد. تمامی اقدامات یکپارچه طراحی و اجرا شده توسط آژانس پلاتین، ویژگی‌های اصلی سرمایکس یعنی اعتماد و شفافیت را در ذهن بازدیدکنندگان غرفه ثبت کرد. این موفقیت، رضایت کامل سرمایکس از همکاری با پلاتین را به همراه داشت و این آژانس را به عنوان یکی از برترین‌های حوزه ارتباطات و بازاریابی در نمایشگاه الکامپ معرفی کرد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha