• یکشنبه / ۱۷ تیر ۱۴۰۳ / ۰۷:۳۳
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403041711354
  • خبرنگار : 50283

مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بندرانزلی:

طرح مدرسه تابستانه مهارت برگزار می شود

طرح مدرسه تابستانه مهارت برگزار می شود

ایسنا/گیلان مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بندرانزلی گفت: همانند سال گذشته طرح مدرسه تابستانه مهارت برای دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله به مدت ۲ ماه برگزار می‌شود.

حمید ربیعی‌زاد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: طرح مدرسه تابستانه مهارت برای غنی سازی اوقات فراغت و مهارت آموزی دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله به مدت ۲ ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: دانش آموزان معرفی شده از آموزش و پرورش، کمیته امداد همچنین مدارس وابسته به دانشگاه آزاد در حرفه‌های متعدد از جمله برق‌رسانی ساختمان، نصب و تعمیر کرکره‌های برقی، دوربین مداربسته، نصب آیفون تصویری، تعمیرکار پکیج و شوفاژ گازی، مکانیک تن آب و سرویس کار خودرو، جوشکاری، پرورش گیاهان دارویی، گیاهان آپارتمانی و پرورش قارچ، تعمیرکار موبایل، ساخت و تعمیر تابلوهای روان تبلیغاتی، حسابداری، رایانه و رشته های مختلف صنایع غذایی تحت آموزش‌های مهارتی قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به آموزش‌های ارائه شده توسط مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بندرانزلی از ابتدای سال جاری تا پایان خرداد ماه به اقشار مختلف، گفت: این آموزش‌ها در مراکزی از جمله پادگان‌ها، صنایع و اصناف، محیط کار واقعی، مراکز ثابت و سیار، سکونت‌گاه‌های غیر رسمی، روستاها همچنین زندان بود که در مجموع ۵۷۶ نفر دوره و ۱۰۶۵۲۹ نفر ساعت آموزش های مهارتی ارائه شد.

مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بندرانزلی در خصوص آموزشگاه‌های آزاد وابسته به این مرکز تصریح کرد: در مجموع ۱۰۱ آموزشگاه خصوصی فنی و حرفه ای در شهرستان بندرانزلی در رشته‌های متنوع از جمله طراحی دوخت، مراقبت زیبایی، امور مالی و بازرگانی، غواصی، صنعت ساختمان، فناوری اطلاعات، آشپزی و شیرینی پزی، قالی‌بافی، صنایع دستی و هنرهای تجسمی، معماری، صنایع دریایی، طلا و جواهرسازی فعالیت دارند.

ربیعی‌زاد با بیان اینکه فعالیت‌های این مراکز تحت نظر مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان بندرانزلی انجام می‌شود، تصریح کرد: بازرسی و نظارت بر آموزشگاه‌های آزاد توسط بازرسین مرکز به دو شکل میدانی؛ حضور در آموزشگاه همچنین رصد عملکرد در پورتال سازمان انجام می‌گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha