• جمعه / ۱۵ تیر ۱۴۰۳ / ۲۲:۴۱
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1403041510613
  • خبرنگار : 50560

مشارکت مردم؛ سربلندی نظام

محمدبیگی: استیفای حقوق زنان و خانواده انتظار من از رئیس جمهور آینده است

محمدبیگی: استیفای حقوق زنان و خانواده انتظار من از رئیس جمهور آینده است

ایسنا/قزوین نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: استیفای حقوق زنان و خانواده و دفاع از زنان سرپرست خانوار به عنوان مهمترین مطالبات من از دولت آینده خواهد بود.

فاطمه محمدبیگی روز جمعه ۱۵ تیر ماه در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: رئیس جمهور آینده باید سریعاً از روز شنبه وارد عرصه خدمت‌رسانی شود و از مشکلات معیشتی مردم و اقتصاد شروع کند، هم چنین باید بلافاصله ساختارها را برای انتخاب وزرای قابل فراهم کند. 

وی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور آینده باید بتواند، سلیقه و خواست مردم در انتخاب وزیران را اصلی مهم برشمرد و وزیرانی را معرفی کند که مقتدر و دارای کارنامه‌ درخشان هستند. 

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس ادامه داد: شعار ما در مجلس به عقب برنمی‌گردیم است و اجازه نمی‌دهیم وزرای ضعیفی در دولت جدید بر سرکار بیایند، چراکه دولت فرصت آزمون و خطا ندارد.

وی تصریح کرد: ملت ایران باید به کسی رأی بدهد که از کارنامه و برنامه برخوردار باشد تا کشور با سرعت به جلو حرکت کند. بنده پزشک هستم و کار فنی و تکنیکی انجام دادم، برای من بیش‌ از این که یک فرد سیاسی باشد، باید یک فرد اجتماعی و فعال فرهنگی بوده و شایسته مردم متمدن ایران اسلامی باشد.

به گزارش ایسنا، نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس تاکید کرد: در دولت آیت‌الله شهید رئیسی نیز با اینکه عمکرد ایشان سلامت بود، بنده به عنوان نماینده مجلس به چند وزیر رأی اعتماد ندادم.

وی تصریح کرد: فکر می‌کنم که در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری شناخت مردم از کاندیداها بیشتر شده است، با توجه به اینکه فرصت دور اول کم بود در دور دوم یک فرصت دوباره‌ای برای شناخت بیشتر نامزدها فراهم شد تا مشارکت‌ها افزایش یابد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم شهروندانی که تا این ساعت در انتخابات مشارکت نداشتند، در ساعت باقی‌مانده با حضور در شعب اخذ رأی مشارکت سیاسی داشته باشند، این‌که ما به چه کسی رأی بدهیم در تعیین سرنوشت آینده و سیاست‌های اجرایی دولت و راهبردهای اساسی دولت بسیار اثرگذار است. 

وی با بیان این که دنیا امروز منتظر است که ببیند چه کسی را انتخاب می‌کنیم، گفت: تقویت محور مقاومت، زنان و کودکان، رفع مشکلات معیشتی، افزایش اشتغال و مبارزه با بیکاری، تولید مسکن، مبارزه با فساد، اعتلای خانواده و تقویت برنامه‌های فرهنگی از مهمترین موضوعاتی است که باید مدنظر رئیس جمهور آینده باشد.

محمدبیگی با اشاره به برخی اخبار در خصوص خرید آرا در برخی صندوق‌ها، افزود: از هیأت نظارت و بازرسان صندوق‌های رأی می‌خواهم که با جدیت جلوی این تخلفات ایستاده و اجازه ندهند که چنین تخلفاتی در شعب اخذ رأی اتفاق بیافتد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: استیفای حقوق زنان و خانواده و دفاع از زنان سرپرست خانوار به عنوان مهمترین مطالبات من از دولت آینده خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha