• جمعه / ۱۵ تیر ۱۴۰۳ / ۱۹:۰۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403041510501
  • خبرنگار : 50037

مشارکت مردم؛ سربلندی نظام

موردی از تخلف انتخاباتی در تویسرکان نداشته‌ایم

موردی از تخلف انتخاباتی در تویسرکان نداشته‌ایم

ایسنا/همدان سرپرست فرمانداری تویسرکان گفت: شرکت مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری به نسبت هفته گذشته تا این لحظه ۵۰۰۰ بیشتر بوده و خوشبختانه تاکنون موردی از تخلف انتخاباتی نداشته‌ایم.

یحیی خورشیدخانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: صبح امروز قبل از آغاز و شروع انتخابات نیز درخواست‌کننده رأی در شهرستان بسیار بود، اما به دلیل شروع نشدن زمان و ساعت رسمی انتخابات امکان رأی‌گیری از این افراد وجود نداشت که با شروع رسمی ساعت انتخابات در ساعت هشت صبح رأی‌گیری از این افراد انجام شد.

وی با بیان اینکه با آغاز رسمی ساعت انتخابات در ساعت ۸ صبح روند مشارکت مردم در این شهرستان صعودی شده و همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: برای برگزاری دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در شهرستان تویسرکان ۱۰۴ شعبه اخذ رأی پیش‌بینی شده که از این تعداد شعبات ۶۸ شعبه ثابت و ۳۶شعبه سیار هستند.

خورشیدخانی افزود: هیات اجرایی تویسرکان در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری تمام مقدمات انجام یک انتخابات سالم و درست را مهیا کردند و از همان لحظه اول زمان قانونی شروع اخذ رأی، همه شعبات مهیا بود.

وی با بیان اینکه در صورت درخواست هر یک از شعبات به تعرفه بیشتر برگه تعرفه رأی‌گیری لازم در اختیار شعبات درخواست کننده قرار خواهد گرفت، یادآور شد: از مردم شهرستان تویسرکان درخواست داریم برای جلوگیری از ازدحام جمعیت شعبات، رای دادن خود را به ساعات انتهایی انتخابات موکول نکنند.

خورشید خانی با اشاره به اینکه دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان تویسرکان مانند دوره اول با صحت و سلامت کامل در حال اجراست، افزود: هیچ خللی در روند اخذ رأی وجود ندارد و مردم می‌توانند به راحتی رأی خود را به صندوق‌ها بیندازند.

به گزارش ایسنا، یحیی خورشید خانی سرپرست فرمانداری شهرستان تویسرکان به همراه معاونین و اعضای هیات اجرایی با حضور در شعبه شماره یک فرسفج رأی خود را در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به صندوق انداخت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha