• جمعه / ۱۵ تیر ۱۴۰۳ / ۱۵:۵۸
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1403041510376
  • خبرنگار : 50560

مشارکت مردم؛ سربلندی نظام

استاندار قزوین: انتخابات در کشور ما یک فرآیند مردمی است

استاندار قزوین: انتخابات در کشور ما یک فرآیند مردمی است

ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: انتخابات در کشور یک فرآیند مردمی است و برگزار کنندگان آن خود مردم هستند و افرادی که در هیات‌های اجرایی حضور دارند، افرادی امین با سلایق و خط فکری متفاوت هستند و هیچ اعمال سلیقه‌ای از سوی آنان صورت نمی‌گیرد.

محمدمهدی اعلایی روز جمعه ۱۵ تیر ماه در حاشیه بازدید ستاد انتخابات اظهار کرد: تا به این لحظه نسبت به دور قبل با افزایش مشارکت روبه‌رو هستیم و امیدواریم که تا پایان روز شاهد حضور حداکثری مردم باشیم همانطور که انقلاب اسلامی با اراده مردم شکل گرفته و با اراده مردم نیز تداوم پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه فضای انتخاباتی استان دوقطبی شده است، افزود: فضای رقابتی انتخابات در استان قزوین تنگاتنگ شده و امروز شاهد رقابت بین ۲ جریان سیاسی هستیم و طبیعی است که در این دوره رقابت‌ها مشارکت بیشتری نسبت به دور اول صورت گیرد.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: جریان‌های فکری و سیاسی مختلفی با انتخاب مردم بر سر کار آمدند و در مدیریت کشور تلاش کردند و امروز نیز به اراده و خواست مردم، دولت جدیدی روی کار خواهد آمد.

وی با بیان اینکه تا به این لحظه که تا پایان انتخابات زمان داریم، کسی نمی‌تواند انتخابات را پیش‌بینی کند، گفت: این موضوع یک افتخار بزرگ برای جمهوری اسلامی ایران است درحالی که تا پیش از انقلاب اسلامی که ایران به صورت دیکتاتوری اداره می‌شد، مردم و انتخابات نقشی در تعیین سرنوشت کشور نداشتند.

به گزارش ایسنا، این مقام عالی استان قزوین بیان کرد: انتخابات در کشور یک فرآیند مردمی است و برگزار کنندگان آن خود مردم هستند و افرادی که در هیئت‌های اجرایی حضور دارند، افرادی امین با سلایق و خط فکری متفاوت هستند و هیچ اعمال سلیقه‌ای از سوی آنان صورت نمی‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: حساسیت در انتخابات امروز بسیار بالا است و حضور نمایندگان نامزدها بر سر صندوق رأی برای پیشگیری از تخلف امری مؤثر است و انتظار می‌رود تخلفات سر صندوق‌ها به ناظرین گزارش داده شود و دستگاه قضا نسبت به این موضوع حساسیت بیشتری داشته باشد.

اعلایی در پایان اظهار کرد: صاحبان اصلی انتخابات مردم هستند و مردم می‌توانند در این امر نظارت داشته باشند و مواردی مربوط به تخلفات را به ناظرین پای صندوق‌های رأی گزارش دهند، هرچند انتخابات در کشور ما خدشه‌ناپذیر است و متولیان برگزاری انتخابات از هیچ تلاشی برای صیانت از رأی مردم فروگذار نمی‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha