• جمعه / ۱۵ تیر ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403041510191
  • خبرنگار : 50037

مشارکت مردم؛سربلندی نظام

حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب عزت و دوام نظام انقلاب اسلامی است

حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب عزت و دوام نظام انقلاب اسلامی است

ایسنا/همدان فرماندار کبودراهنگ گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب عزت، دوام و قوام نظام جمهوری اسلامی است‌.

مسلم غلامی جمعه ۱۵ تیرماه در حاشیه انداختن رأی خود در صندوق اظهار کرد: اینکه بتوانیم این حماسه انتخابات را در ادامه بدرقه حماسه رئیس‌جمهور شهید داشته باشیم از نقش موثری برخوردار خواهد بود.

وی بیان کرد: مردم با مشارکت گسترده در این دوره از انتخابات، برگ زرین دیگری در تاریخ پرفروغ ایران اسلامی ثبت و ضبط خواهند کرد.

غلامی اظهار کرد: بررسی‌های میدانی و نظرسنجی بیانگر استقبال خوب مردم کبودراهنگ از این دوره از انتخابات است و امید است به همت مردم مشارکت حداکثری بی نظیری در این دور از انتخابات رقم زده شود.

فرماندار کبودراهنگ یادآور شد: ۱۴۰شعبه اخذ رأی برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای این شهرستان پیش‌بینی شده که از این تعداد شعبات اخذ رأی تعداد ۸۶ شعبه به بخش مرکزی، ۲۸ شعبه به بخش شیرین‌سو و ۲۶شعبه به بخش گل‌تپه اختصاص دارد.

وی اضافه کرد: تمام دست اندارکاران اجرایی، بازرسی، نظارتی و امنیتی حاضر در فرآیند انتخابات تلاش می‌کنند تا فرآیند اخذ رأی در نهایت صحت، سلامت و امنیت برگزار شود و مردم ما به سهولت و راحتی آراء خود را در صندوق‌ها بیندازند.

امام جمعه کبودراهنگ هم مشارکت در انتخابات را زیر بنای انقلاب اسلامی دانست و افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات انقلاب و نظام ایران اسلامی را از گزند دشمنان خارجی و آنان که خود را به عنوان ژاندارم منطقه محسوب می‌کنند مصون می‌دارد.

حجت الاسلام والمسلمین نقی باقری ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی و نیز آنان که خود را به اصطلاح قدرت جهان می‌دانند وقتی حضور و حمایت مردم از انقلاب و مملکت را می‌بینند نمی‌توانند زورمداری خود را به رخ بکشند و قصد جسارت به کشور و مملکت ما را نخواهند داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha