• جمعه / ۱۵ تیر ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۴
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403041510077
  • خبرنگار : 50673

فرمانده انتظامی استان:

۶ هزار نفر در هرمزگان امنیت انتخابات را تامین می‌کنند

۶ هزار نفر در هرمزگان امنیت انتخابات را تامین می‌کنند

ایسنا/هرمزگان  فرمانده انتظامی هرمزگان، مرحله اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و تبلیغات مرحله دوم، بدون هیچ‌گونه مورد امنیتی و انتظامی برگزار شد، گفت: این نشان از تبلور قانون‌مندی مردم و مجریان انتخابات دارد که خادمان خودشان را در تامین نظم و امنیت یاری می‌دهند.

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان امروز جمعه ۱۵ تیر، همزمان با آغاز انتخابات دور دوم چهاردهمین دوره ریاست جمهوری پس از انداختن رای خود به صندوق در مسجد قدس بندرعباس، اظهار کرد: باید نظم و امنیت و همچنین این بلوغ، بصیرت و ضابطه‌مندی مردم استان هرمزگان در مرحله اول و مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری را قدردان باشیم.

وی همچنین بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید و بیان کرد: بر همه تکلیف است به جهت اهمیتی که برای آینده کشورمان قائل هستیم در این امر بسیار ارزشمند و در این حماسه عزت آفرین که مهم‌ترین رخداد سیاسی کشورمان هست، مشارکت داشته باشیم.

سردار جاویدان اظهار کرد: توصیه همه بزرگان انقلاب و نظام، بر این است که برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان و پاسخ دندان شکن به یاوه گویی آنان، باید در این حماسه سیاسی حضور پیدا کنیم که مردم، خوب مشارکت داشتند و امیدواریم در این مرحله که در ساعات اولیه آن هستیم بهتر، کیفی‌تر و پرشورتر و با مشارکت بیشتری شاهد حضور مردم خوب‌ کشورمان باشیم.

فرمانده انتظامی هرمزگان یادآور شد: حدود ۶ هزار نفر در مجموعه نظامی و انتظامی هرمزگان به صورت مستقیم و غیرمستقیم مسئولیت تامین نظم و امنیت انتخابات در یکهزار و ۴۴۹ شعبه اخذ رای در استان را برعهده دارند و این آمادگی نیز وجود دارد که به بهترین نحو این شرایط را فراهم کنیم.

وی به عنوان خادم و سرباز این نظام به همه مردم توصیه کرد: به جهت اینکه نظام و انقلاب ما دشمنانی دارد که تمایلی به حفظ اقتدار نظام و انقلاب نداشته و به دنبال فرافکنی و شبهه افکنی و اختلاف هستند، بنابراین باید هوشیار باشیم و انسجام و وحدت‌مان را افزایش دهیم و به سرنوشت کشورمان توجه داشته باشیم.

سردار جاویدان اضافه کرد: آنچه برای ما ارزش است، این است که در چارچوب قانون و چارچوب ضوابط کشورمان و گوش به فرمان رهبرمعظم انقلاب این حماسه بزرگ را رقم بزنیم و با مشارکت خودمان جواب ردی را به همه یاوه‌گویان و کسانی که چشم دیدن اقتدار جمهوری اسلامی ایران را ندارند، بدهیم.

انتهای پیام. 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha