• جمعه / ۱۵ تیر ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۱
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403041510039
  • خبرنگار : 30147

مشارکت مردم؛ سربلندی نظام

شرکت در انتخابات امنیت و عزت ملی را به همراه دارد

شرکت در انتخابات امنیت و عزت ملی را به همراه دارد

ایسنا/خراسان رضوی امام‌جمعه سرخس گفت: بدون شک شرکت در انتخابات امنیت و عزت ملی ایران اسلامی را به همراه دارد.

حجت‌الاسلام محمد بختیاری در گفت و گو با ایسنا خطاب به کسانی که تاکنون تصمیمی برای رأی دادن نگرفته‌اند، افزود: اگر امنیت و عزت ملی کشور را دوست دارید، برای عزت و امنیت آینده خود و فرزندانمان در این انتخابات شرکت کنید.

وی با اشاره به اینکه عدم شرکت در انتخابات امنیت، اقتصاد و آینده ضعیف را به همراه دارد، اظهار کرد: قطعاً نباید امنیت، اقتصاد و آینده ضعیف را برای کشور پسندید.

امام‌جمعه سرخس از روز انتخابات به عنوان روز سرنوشت ملت ایران و ادای تکلیف به واجب شرعی و دینی نام برد و تصریح کرد: از همه شهروندانی که حائز شرایط رأی دادن هستند درخواست دارم برای انجام این واجب هر چه زودتر به صندوق‌های رأی مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه قطعاً مردم ایران با حضور و مشارکت حداکثری نتیجه خوبی را به ارمغان خواهند آورد، خاطرنشان کرد: حضور در انتخابات موجب آبرو و اقتدار برای نظام جمهوری اسلامی و همه ملت‌های مقاومت می‌شود.

امام‌جمعه سرخس با اعلام اینکه روز انتخابات روز قدر انقلاب اسلامی است، گفت: مردم ایران در این روز سرنوشت کشور خود را تعیین می‌کنند در همین راستا از تمامی مردم و واجدین شرایط شهرستان سرخس درخواست داریم در این دوره از انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشند و رأی خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

وی با بیان اینکه با رأی خود دشمنان را مأیوس و دوستان ما نیز امیدوار می‌شوند، گفت: امروز نه تنها ملت ایران بلکه ملت‌های مقاومت و همه آزادی خواهان سطح جهان منتظر نتیجه انتخابات هستند.

بختیاری گفت: مردم شهرستان سرخس همیشه در سنگرهای مهم نظام پیشرو و پیشقدم بوده و حماسه‌ها خلق کرده‌اند و بازهم حماسه دیگری را خواهد آفرید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha