• جمعه / ۱۵ تیر ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403041509959
  • خبرنگار : 50034

مشارکت مردم؛ سربلندی نظام

بررسی و اطمینان از تأمین برق حوزه‌های انتخاباتی در همدان انجام شد

بررسی و اطمینان از تأمین برق حوزه‌های انتخاباتی در همدان انجام شد

ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان با اشاره به بررسی و اطمینان از تأمین برق حوزه‌های انتخاباتی ریاست جمهوری در استان، گفت: تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم تا بدون هیچ مشکلی در زمینه تأمین برق انتخابات این دوره نیز برگزار شود.

علی سهرابی‌بیدار جمعه ۱۵ تیرماه در نشست هماهنگی برای بررسی تأمین برق حوزه‌های انتخابی استان همدان ضمن آرزوی موفقیت برای کاندیداهای ریاست جمهوری با اشاره به بررسی و اطمینان از تأمین برق حوزه‌های انتخاباتی ریاست جمهوری در استان اظهارکرد: هشتم تیرماه دور اول انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد و امروز نیز دور دوم انتخابات برگزار می‌شود و ملت ایران حماسه‌ای دیگر می‌آفرینند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی دقیقی در برگزاری انتخابات از سوی شرکت توزیع برق استان انجام شد، گفت: در این دوره گروه‌های عملیاتی تغییر یافت و از ۱۹۰ به ۲۰۷ گروه افزایش یافت است و با آمادگی کامل به تأمین برق برگزاری انتخابات خواهیم پرداخت.

 مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان با اشاره به فعالیت ۲۰۷ گروه عملیاتی در این دوره از انتخابات، تصریح کرد: تکلیف ما تامین برق مطمئن و پایدار است و در هر دو دوره سعی کردیم دغدغه‌های تامین برق شعبه‌های انتخابیه را رفع کنیم.

وی با بیان اینکه در راستای سطح ایمنی همکاران اقدامات خوبی انجام شده است، خاطرنشان کرد: ایمنی همکاران اولویت ما بوده و لازم است توجه جدی به این امر داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه همه مدیران با ابزارهای در اختیار باید اطمینان داشته باشند که نیروهای مستقر در محل‌های پیش‌بینی شده آمادگی انجام عملیات را دارند، گفت: در این راستا ایمنی جسمی و ذهنی سطح ایمنی فرد مهم است و باید مطمئن باشیم توان انجام کار از سوی نیروها وجود دارد و این اطمینان‌بخشی از سوی مدیران ایجاد شود.

سهرابی بیدار با اشاره به اینکه تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم تا بدون هیچ مشکلی در زمینه تأمین برق انتخابات این دوره نیز برگزار شود، گفت: امیدواریم با حضور پرشور و مشارکت مردمی بار دیگر شاهد یاس و ناامیدی دشمن باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha