• جمعه / ۱۵ تیر ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۰
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403041509884
  • خبرنگار : 71489

مشارکت مردم؛ سربلندی نظام

آیت‌الله مدرسی یزدی: تا به حال استقبال از انتخابات باشکوه بوده است

آیت‌الله مدرسی یزدی: تا به حال استقبال از انتخابات باشکوه بوده است

رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری اظهار کرد: بر اساس گزارش‌هایی که رسیده تا به حال استقبال باشکوه و باعظمت بوده است و امیدواریم که این روند همچنان تا پایان وقت قانونی ادامه پیدا کند و مردم با مشارکت خوب خود دشمنان را مایوس‌تر از گذشته کنند.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله محمدرضا مدرسی یزدی عضو فقیه شورای نگهبان و رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری صبح جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ بعد از انداختن رای خود در صندوق رای انتخابات مرحله دوم چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: خدای بزرگ را سپاس می‌ گوییم که به ملت عزیز و بزرگوار این توفیق را داد که در روز جمعه باز بیعت خود را با نظام جمهوری اسلامی ابراز کنند و پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

وی اظهار کرد: بر اساس گزارش‌هایی که رسیده تا به حال استقبال باشکوه و باعظمت بوده است و امیدواریم که این روند همچنان تا پایان وقت قانونی ادامه پیدا کند و مردم با مشارکت خوب خود دشمنان را مایوس‌تر از گذشته کنند.

عضو فقیه شورای نگهبان در ادامه به نقل حدیثی از امام امام رضا (ع) پرداخت و گفت: امام رضا (ع) می‌فرمایند که هرگاه مشغول کاری بودید، اگر دیدید خوب پیش می‌رود مغرور نشو و همچنان متوکل بر خدا باش و از خداوند متعال درخواست کن که خدایا کار من را به سلامت بدار و اتمام بکن؛ ما نیز به درگاه خداوند متعال تضرع می‌کنیم که خدایا این کار و حماسه بزرگ را به سلامت به اتمام برسان و با همت مردم خوب ما چنین چیزی متوقع است که مورد لطف خاص خداوند قرار بگیرد.

آیت‌الله مدرسی یزدی با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری ایران در دنیا گفت: امروز در دنیا انتخابات ایران مورد توجه است و شایسته است که مردمی که به نظام، سرنوشت و فرزندان خود و همچنین سرنوشت منطقه و به سرنوشت جهان بشریت علاقه کنند، در این انتخابات، با شور و بصیرت حضور پیدا کنند؛ ان شاءالله در آستانه ماه محرم که ماه حماسه و شور و عشق و بصیرت حسینی است مردم با بصیرت ما با الهام از بصیرت حسینی امروز حماسه‌ای مناسب با این کشور پدید خواهند آورد و چشم همه دشمنان کور خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha