• جمعه / ۱۵ تیر ۱۴۰۳ / ۰۹:۲۷
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403041509856
  • خبرنگار : 50300

مشارکت مردم؛ سربلندی نظام

سردار شاهوارپور: مشارکت حداکثری ‌مردم در انتخابات پشتوانه‌ قوی‌ برای کشور است

سردار شاهوارپور: مشارکت حداکثری ‌مردم در انتخابات پشتوانه‌ قوی‌ برای کشور است

ایسنا/خوزستان فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان از اقشار مختلف مردم برای حضور در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

سردار حسن شاهوارپور امروز ۱۵ تیرماه در جمع خبرنگاران با حضور در حسینیه ثارالله اهواز اظهار کرد: امروز (۱۵ تیر) روز تعیین سرنوشت است و چهار سال آینده کشور با تک رای ما، تعیین خواهد شد. بنابراین امروز همه ما تکلیف داریم در مقابل شهیدان خدمت عهد ببندیم که مانند همیشه در صحنه حضور داریم.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: مردم ثابت کردند که با حضور خود در صحنه سرنوشت کشور را عوض کرده‌اند در جنگ، سیل، زلزله، انتخابات و... همیشه در صحنه هستند و آمدن مردم مایه دلگرمی مسئول خدمتگزاری است که می‌خواهد مانند شهید رئیسی برای برافراشته شدن پرچم ما در دنیا و برای خدمت به مردم فعالیت کند.

وی افزود: در آینده رییس جمهور منتخب قرار است در مجامع بین‌المللی حضور داشته باشد و از منافع کشور و مردم مظلوم فلسطین دفاع کند بنابراین باید پشتوانه قوی داشته باشد. 

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: با شهادت آیت‌الله رییسی، مقداری دشمن امیدوار شد و فکر می‌کردند که مردم دیگر به صحنه نمی‌آیند و رای نمی‌دهند اما اکنون در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پای صندوق‌های رای آمدند.

وی عنوان کرد: از اقشار مردم اعم از خانواده محترم شهدا، حزب‌الهی‌ها، کارمندان، کارگران، کشاورزان، مهندسان، اساتید، دانشجویان و همگی دعوت می‌کنیم که با عزم محکم حضور داشته باشند و احساس می‌کنیم که با همدیگر پرچم کشور را بلند می‌کنیم و هرچه حضور بیشتر باشد قطعا پشتوانه‌ای قوی برای کشور است. 

شاهوارپور عنوان کرد: شهید رییسی خادم الرضا (ع) است و بدانید که با آمدن ما پای صندوق‌های رای، خوشحال می‌شود. آمدن مردم، کار و حجت را بر مسئولین تمام می‌کند.

انتهای  پیام                                                                                                                                                                                  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha