• جمعه / ۱۵ تیر ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۰
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403041509828
  • خبرنگار : 50126

‌مشارکت حداکثری؛ انتخاب اصلح

فلاحی: شکوه حضور مردم، اقتدار نظام را در برابر دشمنان ملت تضمین ‌می‌کند

فلاحی: شکوه حضور مردم، اقتدار نظام را در برابر دشمنان ملت تضمین ‌می‌کند

ایسنا/ایلام نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: شکوه حضور مردم، اقتدار نظام را در برابر دشمنان ملت تضمین خواهد کرد و منتخب مردم را در مسیر مسئولیت‌پذیری و تعهد وافر نسبت به مردم قرار خواهد داد.

 دکتر «سارا فلاحی» در پیامی اظهار کرد: مردم مهم ترین پاسداران گفتمان انقلاب اسلامی هستند و اعتماد آن ها به ساختار سیاسی کشور که در انتخابات های متعدد بروز و ظهور می یابد، بزرگ ترین سرمایه اجتماعی است که باید تمام مسئولین کشور به شکرانه آن، در راه اعتلای منزلت و عظمت این سرزمین بی بدیل و مردمان ایثارگرش، لحظه ای از تلاش صادقانه فروگذار نکنند.

وی گفت: مشارکت مردم در تعیین سرنوشت سیاسی خود، بالاترین نماد مردم سالاری دینی است و انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران که در یکی از  حساس ترین شرایط داخلی، منطقه ای و جهانی برگزار می شود، بزنگاه مهم دیگری  از شور و شعور سیاسی مردم ایران است که بار دیگر با آرمان های امامین جامعه و شهدای بی ادعای این سرزمین بزرگ، بیعت می نمایند؛ بیعتی فاخر و تاریخی که حامل پیام های مهمی هم برای دشمنان ملت و هم برای منتخب مردم خواهد بود.

فلاحی ادامه داد: شکوه حضور مردم، اقتدار نظام را در برابر دشمنان ملت تضمین خواهد نمود و منتخب مردم را در مسیر مسئولیت پذیری و تعهد وافر نسبت به مردم قرار خواهد داد و قطعا حامل پیام کار و تلاش مسئولانه برای مردم، پاسداری از خون شاهدان شهید، حفاظت از اقتدار منطقه ای ایران بزرگ و حفاظت از سرمایه های ملت خواهد بود.

وی تصریح کرد: در راستای کمک به اعتلای سرزمین بزرگ و تاریخی مان روز جمعه را به روز شکوه ایران تبدیل خواهیم نمود و همه ملت ایران فارغ از همه تفاوت های قابل احترامی که دارند، صرفاً به نام مام وطن و فرزندان شهیدش و برای اقتدار و عظمت کشورشان، حضورشان را به صفحه ای زرین در تاریخ جهان تبدیل خواهند نمود.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بنده به عنوان نماینده مردم شریف استان ایلام پیشاپیش عظمت حضور مسئولانه مردم سرزمینم در تعیین سرنوشت خود را تبریک می گویم و امیدوارم ابهت حضور مردم، فصل نوینی در خدمت بی منت همه مسئولین کشور به مردم شایسته ایران بزرگ باشد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha