• پنجشنبه / ۱۴ تیر ۱۴۰۳ / ۲۲:۳۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403041409732
  • خبرنگار : 50348

مدیرعامل باشگاه سپاهان:

ورزشی‌نویسان یار سیزدهم در کسب جام حذفی بودند

ورزشی‌نویسان یار سیزدهم در کسب جام حذفی بودند

ایسنا/اصفهان همایش ورزشی‌نویسان نصف‌جهان به مناسبت روز جهانی ورزشی‌نویسان برگزار شد.

همایش ورزشی‌نویسان نصف‌جهان به مناسبت روز جهانی ورزشی‌نویسان، شامگاه امروز (پنجشنبه، ۱۴ تیرماه) با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان، مدیر کل امنیتی استان، نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی، عضو شورای شهر اسلامی اصفهان، مدیر عامل باشگاه سپاهان، مدیر عامل ایپس ایران و جمعی از خبرنگاران، عکاسان و پیشکسوتان ورزشی و قاسم حدادی‌فر، پیشکسوت فوتبال ذوب‌آهن برگزار شد.

مهدی آذربایجانی، مدیر عامل سپاهان در این آیین اظهار کرد: ورزشی‌نویسان یار سیزدهم تیم سپاهان برای رسیدن به جام بودند و از آن‌ها بابت کمک برای آوردن این جام به شهر اصفهان تشکر می‌کنم. واقعا کار سختی داشتیم.

وی افزود: سپاهان باشگاه بزرگی است که حدود ۲هزار و ۲۰۰ ورزشکار و ۶۰۰ کادر فنی دارد. عشق مردم به این تیم، سرمایه اجتماعی شهر ما است. 

مدیر عامل سپاهان تصریح کرد: رسانه در نخست نقش نقد و نظارت دارد که باعث پیشرفت می‌شود. نقش بعد اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی است که سبب بالابردن آگاهی و پیشرفت می‌شود.هرچه نوشته‌ها پرمغزتر باشد، اتفاقات بهتری برای رشد و آگاهی افتاده و مهم‌تر از آن امیدآفرینی می‌کند.

آذربایجانی تاکید کرد: جامعه امروز بیش از هر روز نیازمند امید است. امیدوارم بتوانیم سال ورزشی خوبی را شروع کنیم. نام نیک برای خود و حال خوب برای خود و جامعه به جا بگذاریم. خوشحالم که مردم از تمام اقشار نگران نقل‌وانتقالات ما هستند.

او ادامه داد: شهر ما مظلوم است و دِینی که اصفهان با ۲۳ هزار شهید دارد در برخی نقاط ادا نمی‌شود. با قدرت جلو هر کسی که مقابل دلخوشی مردم اصفهان بیاستد، می‌ایستم. امیدوارم امروز همه مردم و مسئولان پشت تیم بیاستند تا دلخوشی مردم اصفهان را دوباره محقق کنیم.ورزش اگر دل مردم را خوش کرد، نتیجه آن را در مشارکت انتخابات خواهیم دید.

عبدالحمید احمدی، رئیس انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران در این آیین تصریح کرد: این روز یادآور یک سابقه ۱۰۰ ساله است که در دوم جولای جمعی از افراد باتجربه ورزشی‌نویس تشکل بین‌المللی را برای پیبشبرد این حوزه تاسیس کردند. همواره رقابتی است و با مخاطره‌های زیادی دارد. کار پرمسئولیت و در عین حال جذاب است که در مردم ایجاد شور و انگیزه می‌کند. 

وی افزود: صیانت از ورزش نیز بر عهده این قشر است که مراقبت می‌کنند تا ورزش همواره بر مبنای صداقت و رقابت منصفانه انجام شود.

احمدی تاکید کرد: صیانت از اخلاق، راستی و منش پهلوانی و بازی جوانمردانه از مهم‌ترین وظایف رسانه‌های ورزشی است.

مهدی صدری مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز اظهار کرد: امام علی (ع) می‌فرمایند یکی از نشانه‌های مومن این است که حکم آینه برای برادر خود داشته باشد، زمانی این پیام به درستی اتفاق می‌افتد که این آینه بزرگ‌نمایی در خوبی‌ها یا بدی‌ها نداشته باشد، یکی از مشکلاتی که در رسانه وجود دارد بزرگ‌نمایی رسانه است که امید مردم را به رسانه کم می‌کند.

وی افزود: علت این‌که بعضی مردم اخبار را از داخل دنبال نمی‌کنند این است که فکر می‌کنند اخبار از دید منفی در رسانه‌های داخلی دنبال می‌شود.

صدری تصریح کرد: اگر همگی کمک کنیم تا اخلاق‌مداری وارد رسانه شود به خصوص در بخش ورزش، رسانه به قله‌های بالایی خواهد رسید.

او در پایان در خصوص انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: هفته گذشته نزدیک به ۶۰ درصد مردم پای صندوق‌های رای حاضر نشدند که دلایلی برای خود داشتند، همه ما آگاه هستیم که رای دادن حق مردم است، از نظر من قدر این حق شناخته نشده است و زمانی قدر این حق دانسته می‌شود که حق رای دادن از ما گرفته شود و همه آن افرادی که رای نداده بودند از بابت این موضوع اعتراض خواهند کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha